Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Čím menší využití vozu, tím nižší pojistné. To vypočte z fotky tachometru v Allianz robot

Libovolná lidská aktivita, která má pevně stanovená pravidla, může být robotizována. To platí i pro české pojišťovny, kde má podobný proces silný potenciál. Například Allianz nyní roboty povolává k výpočtu pojistného pouhým ověřením fotografie tachometru u autopojištění.

Sazba je odvislá jednoduše od toho, kolik kilometrů auto meziročně najezdí.

Robot zjistí, zda snímek nebyl uměle upravován a automaticky spočítá pojistku na další rok

Finalizace projektu Allianz už proběhla na začátku ledna, v současné době robot dává pozor na blížící se výročí povinného ručení u klientů a včas je upozorní díky mobilní aplikaci Allianz CZ na nutnost nahrání fotografie tachometru. Robot si pak ověří, jestli neproběhla počítačová úprava snímku a zda je tachometr shodný s pojištěným modelem automobilu. Platí pak jednoduchá rovnice – čím méně klient najede kilometrů, tím nižší bude pojistné.

Celá akce je hotová za několik minut, díky této bleskové komunikaci se výrazně zvýší komfort každého klienta. Pokus o pojistný podvod robot dokáže velmi dobře rozpoznat, pokud bude mít podezření, předá případ kolegům. V jiných případech ale lidský faktor není vůbec zapotřebí. Robot odešle automaticky na email klienta informaci o tom, jak vysoké bude pojistné v příštím roce.



Čtěte také

marketing PetExpert: vůbec poprvé v ČR je možné přes internet pojistit psy a kočky

marketing Zpětné prodloužení záruky není pro český start-up žádným problémem

marketing Co dělat, když dojde ke střetu se zvěří? Bude stačit povinné ručení?

marketing Jaro přináší vyšší riziko ze strany živlů, což si žádá dobře pojištěnou domácnost

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí dvojnásobné plnění při onemocněních, kde je viníkem klíště

marketing NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018

marketing Fotografii tachometru pošle jednoduše přes aplikaci skoro polovina klientů Allianz

marketing Rizikové pojištění FLEXI RISK oslovilo už více než tisíc lidí, zejména pak řidiče z povolání