Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Čím menší využití vozu, tím nižší pojistné. To vypočte z fotky tachometru v Allianz robot

Libovolná lidská aktivita, která má pevně stanovená pravidla, může být robotizována. To platí i pro české pojišťovny, kde má podobný proces silný potenciál. Například Allianz nyní roboty povolává k výpočtu pojistného pouhým ověřením fotografie tachometru u autopojištění.

Sazba je odvislá jednoduše od toho, kolik kilometrů auto meziročně najezdí.

Robot zjistí, zda snímek nebyl uměle upravován a automaticky spočítá pojistku na další rok

Finalizace projektu Allianz už proběhla na začátku ledna, v současné době robot dává pozor na blížící se výročí povinného ručení u klientů a včas je upozorní díky mobilní aplikaci Allianz CZ na nutnost nahrání fotografie tachometru. Robot si pak ověří, jestli neproběhla počítačová úprava snímku a zda je tachometr shodný s pojištěným modelem automobilu. Platí pak jednoduchá rovnice – čím méně klient najede kilometrů, tím nižší bude pojistné.

Celá akce je hotová za několik minut, díky této bleskové komunikaci se výrazně zvýší komfort každého klienta. Pokus o pojistný podvod robot dokáže velmi dobře rozpoznat, pokud bude mít podezření, předá případ kolegům. V jiných případech ale lidský faktor není vůbec zapotřebí. Robot odešle automaticky na email klienta informaci o tom, jak vysoké bude pojistné v příštím roce.



Čtěte také

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho

marketing Pozor na výluky z pojištění u sportů, pojišťovna neřeší automaticky vše