Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Asistenční služba Allianz si poradí i s možnými kybernetickými riziky

Tradiční součástí pojištění se v poslední dekádě staly asistenční služby. Odtah nepojízdného vozu je už standardem, podobné řešení se nabízí například i cyklistům. Klienti Allianz ale využívají i asistenční služby, které se pojí třeba s pojištěním bytových jednotek a rodinných domů. Například zabouchnutí klíčů je vyřešené obratem, řada lidí ale ocení i pomoc odborníků v oblasti výpočetní techniky.

Asistenční služba vyjde klienta na dvě stě korun ročně

V rámci dvousetkorunového pojistného, za asistenční služby v sektoru výpočetní techniky, jsou k dispozici dva zásahy ročně, každý v maximální hodnotě čtyři tisíce korun. Může jít o obnovu ztracených dat nebo zapomenuté heslo, případně odvirování stolního PC nebo notebooku. Podpora je k dispozici nonstop, poradit je možné i na dálku – není nutná návštěva specialisty u klienta doma ani cesta do PC servisu.

Klienti velmi často řeší problém s napadením počítače virem poté, co otevřeli emailovou přílohu. Není to však vždy a někdy je řešení skutečně prozaické. Klienti například postrádali důležité soubory, aby pak při rozhovoru s IT specialistou zjistili, že je mají umístěné přímo na ploše, nicméně v koši.



Čtěte také

marketing Novinkou od Poštovní spořitelny jsou takzvané Poštovní fondy

marketing Truck půjčka díky ČSOB Leasing přináší dostupné pojištění a služby pro motoristy

marketing Třetina dětí začíná lyžovat v předškolním věku, bezpečnost na sjezdovce je ale podceňovaná

marketing Lyžařská sezona začíná: Češi znovu žehrají na pojistku

marketing Nehoda a živnostník. Proč je klíčové pojištění odpovědnosti?

marketing Po roce má autopojištění Allianz podle ujetých kilometrů přes sto tisíc nových klientů

marketing Problémy s vozem na cestách? Pomůže asistenční služba

marketing Sberbank CZ přináší atraktivnější pojistku na splácení hypotečního úvěru