Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Asistenční služba Allianz si poradí i s možnými kybernetickými riziky

Tradiční součástí pojištění se v poslední dekádě staly asistenční služby. Odtah nepojízdného vozu je už standardem, podobné řešení se nabízí například i cyklistům. Klienti Allianz ale využívají i asistenční služby, které se pojí třeba s pojištěním bytových jednotek a rodinných domů. Například zabouchnutí klíčů je vyřešené obratem, řada lidí ale ocení i pomoc odborníků v oblasti výpočetní techniky.

Asistenční služba vyjde klienta na dvě stě korun ročně

V rámci dvousetkorunového pojistného, za asistenční služby v sektoru výpočetní techniky, jsou k dispozici dva zásahy ročně, každý v maximální hodnotě čtyři tisíce korun. Může jít o obnovu ztracených dat nebo zapomenuté heslo, případně odvirování stolního PC nebo notebooku. Podpora je k dispozici nonstop, poradit je možné i na dálku – není nutná návštěva specialisty u klienta doma ani cesta do PC servisu.

Klienti velmi často řeší problém s napadením počítače virem poté, co otevřeli emailovou přílohu. Není to však vždy a někdy je řešení skutečně prozaické. Klienti například postrádali důležité soubory, aby pak při rozhovoru s IT specialistou zjistili, že je mají umístěné přímo na ploše, nicméně v koši.



Čtěte také

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho

marketing Pozor na výluky z pojištění u sportů, pojišťovna neřeší automaticky vše