Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Home Credit vrátil na úrocích 14,5 milionu korun

Bezva dny – akce, při které společnost Home Credit vrací poctivým klientům všechny úroky zpět, nadělila během své existence lidem už 14,5 milionu korun. Využily jí tisíce klientů, kteří na úrocích nezaplatili ani korunu.
První Bezva dny se objevily v Česku v létě 2010 jako revoluční novinka v oblasti nákupu zboží na splátky. Pokud si klienti vybrali úvěr v rámci Bezva dnů, a řádně spláceli, Home Credit jim vrátil zpět všechny zaplacené úroky. Akce nalákala k nákupům tisíce lidí.

Lidé vyhledávají nákupy na splátky bez navýšení
„Bezva dny jsou jedinečným produktem, který má velký potenciál i do budoucna. Odměňuje totiž ty klienty, kteří dobře a včas splácejí. Pro zákazníky je vidina nulového navýšení lákavá, a splácení si proto dobře hlídají,“ vysvětluje Vojtěch Ščevík, ředitel obchodní sítě Home Credit.

Roste zájem o splátkový prodej nábytku
Nejčastěji lidé využívali akci na nákupy domácí černé elektroniky, jako jsou televize nebo notebooky. Tento typ produktů vybírali v téměř dvou třetinách případů, což je dvakrát častěji než mimo Bezva dny. Bílá technika, tedy lednice nebo myčky nádobí tvořily dalších 30 %. Třetím nejoblíbenějším sortimentem bylo zařízení obývacích pokojů. „Nárůst zájmu o nákup na splátky je v tomto případě zcela logický. Pokud lidé mají možnost rozložit větší výdaj na delší dobu a zároveň neplatit nic navíc, je pro ně tento typ produktu jasnou volbou,“ uvádí analytik Home Creditu Michal Kozub.

I díky své oblíbenosti mezi zákazníky se Bezva dny Home Credit letos zúčastní soutěže Zlatá koruna 2012, kde odborná porota i veřejnost mohou hlasovat o nejlepší produkt v kategorii úvěry.



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky