Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Kampaň „Někde tam jsou“ od Kooperativy

Myšlenka nového komunikačního konceptu vychází ze skutečnosti, že život je plný nástrah a příčin, které nám mohou způsobit problémy, je nekonečná řada.

Od malých virů, přes naší vlastní roztržitost až po mocné přírodní živly. Potenciální nástrahy jsou všudypřítomné a často je ani nevnímáme. Jakmile nám ale v nevhodný moment zkříží cestu, problém je na světě. Jak říká slogan kampaně – Někde tam jsou, a proto je tady i Kooperativa. Připravená v takových nečekaných a neuvěřitelných situacích podat pomocnou ruku. „Hledali jsme koncept, který bude blízký všem. Usilovali jsme především o autenticitu a lidskost. Na jedné straně jsme chtěli sobě a společnosti nastavit zrcadlo tak, aby to každého vedlo k zamyšlení nad vlastním chováním. A na straně druhé, aby každý na základě svých životních zkušeností dokázal z rukávu vytáhnout nějakou tu pro koncept relevantní „To nevymyslíš“ historku. To je podle mého důkaz skutečně silné myšlenky“, říká Jiří Langpaul.

Slogan kampaně – Někde tam jsou, a proto je tady i Kooperativa

Integrovaná kampaň se opírá především o tři televizní spoty, o jejichž natočení se postaral kreativně oceňovaný Tobias Perse. „Jako režisér často čtete náměty, které jsou zcela zřejmé, mnohokráte provedené a stokrát předtím zhlédnuté. Při prvním čtení tohoto konceptu jsem ale cítil, že v tomto případě jednotlivé nápady představují čerstvé a originální myšlení, které nechá vzniknout něčemu originálnímu a inteligentnímu. Jednoduše řečeno, byla to dobrá příležitost“, vysvětluje Tobias Perse.



Čtěte také

marketing Až 70 % lidí by bez příjmu nevydrželo ani 3 měsíce. Nejvíce ohroženi jsou mladí

marketing Otázky a odpovědi kolem pojištění schopnosti splácet a pojištění kybernetických rizik

marketing Pojišťovna VZP přináší klientům vylepšené pojištění Fénix

marketing Invalidita třetího stupně a dvojnásobné plnění, to je novinka pojištění FLEXI RISK

marketing Ke slovu se hlásí CUBIQ. Pojištění věcí, na nichž vám záleží, a to kompletně přes internet

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb