Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Kooperativa většině svých klientů připíše zhodnocení 3,8 %

Nejčastěji 3,8 % celkového zhodnocení dosáhli klienti životního pojištění Kooperativy na svých smlouvách v roce 2013. Vyplývá to z rozhodnutí vedení společnosti o tzv. podílech na zisku.

„Klientům, kteří mají uzavřenou smlouvu životního pojištění s běžně placeným pojistným, připíšeme za loňský rok celkové zhodnocení 3,8 %, což považujeme v prostředí nízkých úrokových sazeb všude kolem nás za vynikající výsledek“, říká Filip Král, ředitel Úseku pojištění osob v pojišťovně Kooperativa.

U smluv s jednorázovým pojistným Kooperativa připisuje 3,2 % a k mimořádným účtům a vkladovému fondu v investičním životním pojištění rovná 3 procenta.

„Dosažené zhodnocení vnímáme jako potvrzení stability Kooperativy. Klienti, kteří u nás mají uloženy své peníze prostřednictvím běžně placeného životního pojištění, opakovaně dosahují zhodnocení kolem 4 procent, u jednorázově placeného pojištění pak dlouhodobě přes 3 procenta, a nemusejí se tak obávat znehodnocení svých prostředků vlivem inflace. Když se k tomu přidá i velmi solidní výkonnost podílových fondů nabízených v rámci investičního životního pojištění PERSPEKTIVA, tažená především akciemi, dá se říci, že rok 2013 dopadl pro naše klienty z pohledu investování více než dobře“, doplňuje Filip Král.

Informaci o připsání podílů na zisku rozešle Kooperativa klientům s kapitálovým životním pojištěním během následujících dvou měsíců, klienti s životním pojištěním PERSPEKTIVA pak informaci obdrží v rámci každoročního rekapitulačního dopisu v lednu příštího roku.



Čtěte také

marketing Otázky a odpovědi kolem pojištění schopnosti splácet a pojištění kybernetických rizik

marketing Pojišťovna VZP přináší klientům vylepšené pojištění Fénix

marketing Invalidita třetího stupně a dvojnásobné plnění, to je novinka pojištění FLEXI RISK

marketing Ke slovu se hlásí CUBIQ. Pojištění věcí, na nichž vám záleží, a to kompletně přes internet

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet