Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Kooperativa většině svých klientů připíše zhodnocení 3,8 %

Nejčastěji 3,8 % celkového zhodnocení dosáhli klienti životního pojištění Kooperativy na svých smlouvách v roce 2013. Vyplývá to z rozhodnutí vedení společnosti o tzv. podílech na zisku.

„Klientům, kteří mají uzavřenou smlouvu životního pojištění s běžně placeným pojistným, připíšeme za loňský rok celkové zhodnocení 3,8 %, což považujeme v prostředí nízkých úrokových sazeb všude kolem nás za vynikající výsledek“, říká Filip Král, ředitel Úseku pojištění osob v pojišťovně Kooperativa.

U smluv s jednorázovým pojistným Kooperativa připisuje 3,2 % a k mimořádným účtům a vkladovému fondu v investičním životním pojištění rovná 3 procenta.

„Dosažené zhodnocení vnímáme jako potvrzení stability Kooperativy. Klienti, kteří u nás mají uloženy své peníze prostřednictvím běžně placeného životního pojištění, opakovaně dosahují zhodnocení kolem 4 procent, u jednorázově placeného pojištění pak dlouhodobě přes 3 procenta, a nemusejí se tak obávat znehodnocení svých prostředků vlivem inflace. Když se k tomu přidá i velmi solidní výkonnost podílových fondů nabízených v rámci investičního životního pojištění PERSPEKTIVA, tažená především akciemi, dá se říci, že rok 2013 dopadl pro naše klienty z pohledu investování více než dobře“, doplňuje Filip Král.

Informaci o připsání podílů na zisku rozešle Kooperativa klientům s kapitálovým životním pojištěním během následujících dvou měsíců, klienti s životním pojištěním PERSPEKTIVA pak informaci obdrží v rámci každoročního rekapitulačního dopisu v lednu příštího roku.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP