
mBank pokračuje v rozšiřování funkcionalit bankovní aplikace a přináší nové verze pro Android a iOS. Přibyla nejžádanější funkce ze strany klientů v podobě možnosti měnit limity platebních karet přímo v aplikaci. Novinkou je také možnost zavolat na call centrum přímo z aplikace bez nutnosti další identifikace.
Banka přidává možnost měnit si limity platebních karet přímo v mobilní aplikaci, což byl na fórech a sociálních sítích nejčastěji zmiňovaný požadavek ze strany klientů, kteří mobilní bankovnictví používají. Ti si tak nově mohou jednoduše nastavit výšku limitu pro bezhotovostní transakce, internetové platby či výběry z bankomatu.
Další užitečnou novinkou je tzv. Click2Call telefonát přímo z prostředí aplikace. Výhodou je, že klient se následně nepotřebuje dodatečně identifikovat bezpečnostními prvky a bankéř na telefonu má potvrzené, s kým telefonuje. Zákazník si tak nemusí pamatovat telekód a přitom může bezpečně komunikovat přímo s bankou. Ověření je zajištěné v rámci aplikace a zajištěné na jejím pozadí.
„Kromě aktuálně uvedených verzí aplikací se majitelé nových iPhonů v průběhu několika týdnů mohou těšit na další aktualizaci, která přinese možnost přihlašování do aplikace pomocí otisku prstu,“ uvedl Bronislav Dvořáček, ředitel vývoje produktů a služeb mBank pro Českou republiku a Slovensko.