Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

MONETA Money Bank přichází s nabídkou dětského pojištění

Novinka od MONETA Money Bank, pojištění dětí do patnácti let věku od pojišťovny MetLife vyjde nyní na pouhých 59 korun za kalendářní měsíc. Toto pojistné kryje případné trvalé následky úrazů, chirurgické zákroky a hospitalizaci v nemocnicích. Do dětského pojištění se započítává i pojistka dvojice zákonných zástupců. Pokud děti přijdou k úrazu nebo jsou hospitalizovány během období prázdnin, bude vypláceno až dvojnásobné pojistné plnění. Tento bonus přináší MONETA Money Bank a pojišťovna MetLife jako vůbec první svého druhu u nás.

„Podle údajů Státního zdravotnického ústavu se ročně zraní asi 500 000 dětí. Zhruba třicet tisíc musí být po úrazu hospitalizováno a až desetina z nich skončí s trvalými následky. Proto jsme připravili pojištění, které dokáže pokrýt většinu rizikových situací,“ řekl Aleš Sloupenský, ředitel divize retailového bankovnictví v rámci MONETA Money Bank.

Pojištění je dostupné všem, kteří mají účet

Dětské pojištění je možné uzavřít pro každé dítě do patnácti let věku, které má u MONETA Money Bank vedený účet. Za 59 korun měsíčně platí pojistná ochrana nejen v rámci ČR, ale také všude v zahraničí. Sjednané pojištění platí od dalšího kalendářního dne, není nutné prověřovat aktuální zdravotní stav dětí. Pokud k případnému úrazu dojde v den, kdy jsou oficiální školní prázdniny (tedy nejen letní, ale také například jarní, podzimní či velikonoční), zvýší se pojistné plnění na dvojnásobek původní sumy.

V případě trvalých následků je pojistné plnění tedy až 400 tisíc korun, hospitalizace v důsledku úrazu 200 korun za každý započatý den, smrt následkem úrazu znamená pojistné plnění až do výše 600 tisíc korun. Rodičům postačí k tomu, aby uzavřeli pojistku, pouze občanský průkaz. Pojištění se vztahuje na sportovní aktivity, s výjimkou některých vysoce nebezpečných činností, jako je například bungee jumping. Zaniká se dnem patnáctých narozenin dítěte, případně tehdy, kdy zákonný zástupce dosáhl 70 let věku.



Čtěte také

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho

marketing Pozor na výluky z pojištění u sportů, pojišťovna neřeší automaticky vše