Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB přichází s novou možností pro internetové obchody, jak vyřešit EET

Jako první banka u nás chystá ČSOB řešení elektronické evidence tržeb pro internetové obchody. Během prvních dvou únorových týdnů mohou první e-shopy otestovat novou službu, jež rozšiřuje platební bránu o připojení k EET. Povinnost připojit se k EET majitelům maloobchodů a velkoobchodů nařizuje zákon od prvního března letošního roku.

V březnu se připojí až čtvrt milionu lidí

Připojení k EET čeká brzy už na 250 tisíc podnikatelů, kteří provozují maloobchod či velkoobchod. Týká se to samozřejmě i internetových obchodů. ČSOB těmto podnikatelům pomůže, stávající možnosti pro platební terminály se rozšíří o evidenci online transakcí přes ČSOB platební bránu – posbíraná data se budou odesílat bez prodlení na server Finanční správy. „Jde nám samozřejmě o to, aby obchodníci, kteří jsou klienty ČSOB, už od 1. března splňovali zákonnou povinnost o evidenci tržeb. Implementace nového rozhraní bude k dispozici nejpozději začátkem února 2017,“ dodává Radek Horák, manažer útvaru Akceptace platebních karet ČSOB.

Nynější i noví klienti si budou moci vše potřebné snadno nastavit a testovat propojení e-shopu s platební bránou. ČSOB přichází s vysoce univerzálním řešením, nově je zde k dispozici nejen hlášení tržeb u každé zvolené karetní transakce, ale také možnost řešení každé situace, která může následovat během zpracování. Systém dokáže díky několika úpravám i vyjmutí spropitného z evidence a zhodnotit, zda došlo k řádnému evidování transakce na finančním úřadu.

Pro maloobchod a velkoobchod má ČSOB připraven platební terminál EET, který podporuje také transakce jako CashBack. Pestrá škála funkcí, stabilní podpora a řada inovací, to vše přichází s novým řešením od ČSOB.



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí

marketing Slavia pojišťovna uzavřela klíčové partnerství

marketing Richee přináší od prosince nejzajímavější sazbu mezi běžnými účty