Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP

Česká podnikatelská pojišťovna spustila podzimní kampaň, v rámci které chce podpořit pojištění majetku. K produktu Domex+ nabízí novým klientům jako bonus rozšířené asistenční služby na rok zdarma.

„Náš Domex+ je sestaven tak, aby pojistná ochrana vždy obsahovala nejširší možný rozsah pojistných nebezpečí, jaký dnes je možné sjednat. Samozřejmostí u produktu Domex+ jsou i asistenční služby, které jsou k dispozici 24 hodin denně. Lidem v nouzi zajistíme služby například instalatérů, plynařů, topenářů nebo zámečníků. Tyto služby nabízíme ke každé nové smlouvě v rámci kampaně na rok zdarma,“ vysvětluje zacílení kampaně Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu.

ČPP nabízí pojištění pod názvem DOMEX+ formou balíčkového krytí, kdy si klient vybírá jednu ze tří nabízených variant (Opti, Mini, Maxi). Každá obsahuje totožný rozsah pojistných nebezpečí, který je prakticky nejširší na trhu, jednotlivé balíčky se vzájemně odlišují pouze výší limitů pojistného plnění. Při sjednání produktu Domex+ získává klient vstupní bonus ve výši 30 %. Na jedné smlouvě lze sjednat současně pojištění stavby, domácnosti a odpovědnosti.



Čtěte také

marketing Až 70 % lidí by bez příjmu nevydrželo ani 3 měsíce. Nejvíce ohroženi jsou mladí

marketing Kampaň „Někde tam jsou“ od Kooperativy

marketing Otázky a odpovědi kolem pojištění schopnosti splácet a pojištění kybernetických rizik

marketing Pojišťovna VZP přináší klientům vylepšené pojištění Fénix

marketing Invalidita třetího stupně a dvojnásobné plnění, to je novinka pojištění FLEXI RISK

marketing Ke slovu se hlásí CUBIQ. Pojištění věcí, na nichž vám záleží, a to kompletně přes internet

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu