Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Pojišťovna České spořitelny nabízí inovované FLEXI pojištění

Pojišťovna České spořitelny spouští novou reklamní kampaň, ve které opět upozorňuje na vážné životní situace a jejich zajištění prostřednictvím FLEXI životního pojištění. Komunikuje i konkrétní produktový benefit – dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění.

„Základ kampaně tvoří již osvědčený reklamní spot s dvojsmysly motivujícími k odpovědnému zajištění, který jsme doplnili zbrusu novým tag-onem zaměřeným na dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění,“ komentuje spuštění kampaně Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.

FLEXI_Akce_podzim_2015_2x_vic_PC_WallPaper

Pojišťovna České spořitelny se na komunikaci vážných životních situací zaměřuje již třetím rokem. Předchozí kampaň od začátku dubna do konce května upozorňovala na vážné nemoci způsobené klíštětem. V loňském roce pak proběhly hned tři kampaně, které podpořily sjednání rizik velmi vážných onemocnění, trvalých následků způsobených při dopravní nehodě a invalidity.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP