Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Poštovní spořitelně pomohly půjčky, které doporučili skřítci

Díky skřítkům se Poštovní spořitelně podařil rekord. Komunikační kampaň této společnosti, která jako svého maskota prezentovala skupinu pohádkových skřítků, se skutečně vydařila. Jednoduché, levné a transparentní půjčky, které skřítci v červeném nabízejí, dokázaly nalákat největší počet zájemců v historii společnosti.

Snadná zapamatovatelnost, špičkové propojení se značkou

Jak uvádí průzkum společnosti Ipsos, který si Poštovní spořitelna nechala zpracovat, jsou největšími výhodami celé reklamní kampaně její jednoduchá zapamatovatelnost a dobré propojení se značkou. Kampaň, která byla spuštěna na jaře 2016, zaznamenalo nějakým způsobem na dvě třetiny dotázaných. Televizní spot vidělo na 64 % lidí, většina jej shledala jako poutavý a zábavný. Neklienti České spořitelny (tedy ti, kteří nemají osobní účet ERA) podali v právě uplynulém roce více než trojnásobek žádostí oproti statistikám za rok 2015. V říjnu 2016 se dokonce podařilo překonat měsíční rekord v počtu zájemců u poštovní půjčky. Během jarních měsíců roku 2016 se podařilo zdvojnásobit počet poskytnutých úvěrů v porovnání s jarem 2015.

Výhodou této půjčky je i vysoká dostupnost. Úroky začínají na hranici 5,7 procenta a sjednat si ji můžete vlastně na každé pobočce Poštovní spořitelny, nevyjímaje samozřejmě i Českou poštu. Právě sem přišlo v jarní části kampaně o 68 % lidí více než za rok 2015, v listopadu činil nárůst celých 54 procent. Díky kampani se podařilo prorazit i ve světě online půjček. Během podzimních měsíců činil meziroční nárůst zájmu o půjčky sjednané z pohodlí domova o celých 189 procent.

postovni_skritci

Během kampaně se podařilo uspět i s nabídkou dalších produktů, mimo jiné šlo o spořicí účty, pojištění nebo úvěry na bydlení. Konsolidací stávajících úvěrů dosáhnou klienti Poštovní spořitelny na úrokovou sazbu 5,7 % ročně, převedené půjčky však musí dosáhnout úhrnné hodnoty nejméně 50 tisíc korun. Půjčku je možné si sjednat na všech pobočkách České pošty, ve Finančních centrech, ale samozřejmě i prostřednictvím internetu.



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky