Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Půjčka ProBydlení, sloužící k pořízení družstevního bydlení, je nyní standardem v nabídce produktů

Až půl druhého milionu korun, to vše bez zajištění nemovitostí. Řeč je o aktuálně nabízeném produktu Wüstenrot stavební spořitelny, který je určen pro zájemce o družstevní byt. Díky stále větší poptávce ze strany klientů je od prvního ledna Půjčka ProBydlení součástí klasické nabídky. Dříve mělo jít o časově limitovanou akci.

Poptávka po družstevních bytech je dnes stále častější

Druhé pololetí minulého roku znamenalo takřka čtvrtinový nárůst objemu úvěrů sloužících k zajištění družstevního bydlení oproti prvnímu pololetí. Vzrostla i výše průměrně poptávané půjčky, a sice o dvanáct procent. Klienti tak mohou získat až půl druhého milionu korun (s tím, že si půjčí dvě osoby, pro jednu je maximální limit 750 tisíc). Půjčku ProBydlení je možné použít na hrazení převodu družstevního podílu. Až třetinu z této sumy pak lze využít na financování rekonstrukce bytové jednotky nebo její vybavení.

Sjednání Půjčky ProBydlení v PÚ tarifu je zcela bezplatné, totéž platí pro vedení úvěrového účtu. Úroky startují na hranici 4,89 % ročně, vyřízení všech náležitostí je otázkou maximálně čtyřiadvaceti hodin. Bonusem je zde státní podpora až dva tisíce korun za rok, připsané ke smlouvě o stavebním spoření, na niž je sjednána také tato půjčka. Úroky je možné odpočítat z daňového základu, což například klasický spotřebitelský úvěr neumožní.

Jak naznačují údaje ze sčítání lidí, domů a bytů z roku 2011, desetina Čechů žije v družstevních bytech, naopak bytem v osobním vlastnictví pak disponuje asi pětina osob. Celkem 36 % lidí pak vlastní dům, dalších 22 % obývá nájemní byty. Výhodou družstevního bydlení je nízká cena, rozdíl mezi bytem v družstevním a osobním vlastnictví může činit až jednu třetinu. Pro mnoho rodin je to zásadní faktor při jejich rozhodování.



Čtěte také

marketing V českých domácnostech vadí nejvíce hluk od sousedů

marketing Wüstenrot hypoteční banka se nechystá zvedat úroky u hypoték

marketing Wüstenrot přichází s nabídkou hypoték bez poplatku

marketing Vlastní bydlení je pro mladé příliš nákladné, tento názor sdílí většina Čechů

marketing Podle většiny lidí by děti měly jít z domu, až budou mít vlastní příjem

marketing Budete refinancovat hypotéku? Může se výrazně změnit splátka, vše si dobře promyslete

marketing Na dostupnost hypoték bude mít velmi vliv omezení LTV a dofinancování úvěru z jiných cizích zdrojů

marketing Česká spořitelna snižuje úrokové sazby hypoték, stala se také číslem jedna na trhu