
„Vrátíme Vám polovinu úroků“ je hlavním sdělením nové reklamní kampaně, kterou finanční společnost Home Credit odstartuje v českých televizích 1. října. Nový spot od agentury Ogilvy/Mather prodává Telefonní půjčku, u níž klient dostane polovinu úroků zpět, pokud poctivě splácí. Home Credit tak pokračuje v úspěšném televizním konceptu typicky české rodiny, který v media mixu doplní neadresné letáky a internet. Kampaň poběží do ledna příštího roku.
Reklamní spot s rodiči Markem Taclíkem a Klárou Trojanovou a synem Jakubem Laurychem navazuje na pět koncepčně podobných reklam z předchozích let. „Naši rodinu už lidé znají, se značkou si ji dobře spojují, proto i na podzim 2011 jdeme prověřenou cestou – přístupně a srozumitelně komunikujeme jeden výrazný benefit u hotovostního úvěru,“ uvádí ředitel marketingové komunikace Home Creditu Cyril Křůpala.
Benefit vracení poloviny úroků těm, kdo poctivě splácí, Home Credit otestoval už v červnové televizní kampani. „Přitom tam jsme tuto výhodu komunikovali pouze v packshotu, a i přesto se nám efektivita oproti běžným měsícům zvýšila o 30 %,“ uvádí manažer Telefonní půjčky Ondřej Žiška. Polovinu zaplacených úroků dostane každý řádně platící klient zpět na kreditní kartu, a to v ročních intervalech.