Stavební spořitelna Wüstenrot nabízí od 1. listopadu 2011 stavební spoření se zvýšeným úrokem z úspor 3 % ročně. Klientům, kteří si toto spoření sjednají, se jejich vklady i díky státní podpoře zhodnotí v průměru 5,95 % ročně. Wüstenrot tak nabízí nejvyšší úrok a nejvyšší výnos na trhu stavebního spoření. Akci podpoří od začátku listopadu do konce prosince letošního roku reklamní kampaní. Hlavním komunikačním kanálem bude televize a internet, kde Wüstenrot nabídne kromě 3% úroku i „něco milého“ navíc. Spoty připravila agentura Scholz&Friends Praha ve spolupráci s Boogie Films.
Pavel Vaněk, generální ředitel společnosti Wüstenrot, ke kampani uvedl: „Věříme, že kampaň zaujme jak svým netradičním pojetím, tak zcela výjimečnou nabídkou stavebního spoření s průměrným ročním zhodnocením vkladů až 5,95 procenta.“
Televizní spoty poběží na kanálech TV Prima, Prima Cool, Prima Love, TV Nova, Nova Cinema a TV Barrandov. Kromě toho bude akce podpořena i po linii public relations, kterou zajišťuje agentura Publicis PR a masivní POS komunikací na všech pobočkách firmy.