Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Stavební spořitelna Wüstenrot získala jubilejní ocenění v soutěži Zlatá koruna

Od roku 2003, kdy byla soutěž Zlatá koruna zavedena, získaly produkty stavební spořitelny Wüstenrot letos již jubilejní 20. ocenění. Stříbrnou korunou byl v letošním ročníku oceněn překlenovací úvěr Půjčka ProBydlení, který měl v roce 2015 lví podíl na úspěšných obchodních výsledcích Wüstenrotu.

Ve svém úspěšném tažení pokračovalo stavební spoření Kamarád+ pro děti do 18 let. K pěti zlatým korunám, jedné stříbrné a jedné bronzové koruně, si připsalo další bronzové umístění. Kamarád+ bodoval již poosmé a stal se rekordmanem soutěže.

„Ocenění v prestižní soutěži Zlatá koruna nás nesmírně těší. Jsem rád, že odborníci opět ocenili kvality Půjčky ProBydlení, díky níž vykázala naše stavební spořitelna v loňském roce nejvyšší meziroční nárůst úvěrových obchodů o 153,6 procent. V roce 2015 jsme klientům poskytli úvěry na bydlení ve výši přes 2,1 miliardy korun a dosavadní letošní výsledky ukazují, že letos to bude mnohem více. Jsem přesvědčen, že naše Půjčka ProBydlení je velmi zajímavým řešením financování bydlení,“ říká Kurt Scheuermann, člen představenstev společností Wüstenrot odpovědný za řízení rezortu obchodu a marketingu, a dodává: „Rád bych poděkoval všem spolupracovníkům, kteří se na tomto dlouhodobém úspěchu podílejí.“



Čtěte také

marketing Stavební spoření pro děti a mladé, které nabízí roční výnos více než čtyři procenta

marketing Poptávka po stavebním spoření pro děti je oproti roku 2016 hned trojnásobná

marketing Stavební spoření Wüstenrot – lepší podmínky zejména pro mladé

marketing Kdy nejpozději odeslat vklady na stavební spořeni

marketing Už jen dva týdny zbývají na poslední vklady na účty stavebního spoření a penzijního spoření

marketing Wüstenrot snižuje úrokové sazby u Půjčky ProBydlení

marketing Hypoúvěr od Modré pyramidy nyní se sazbou 1,89 % p.a.

marketing Jarní kampaň od Raiffeisen stavební spořitelny