Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Wüstenrot snižuje úrokové sazby u Půjčky ProBydlení

Stavební spořitelna Wüstenrot přináší ještě atraktivnější Půjčku ProBydlení. Od dnešního dne totiž snižuje úrokovou sazbu na 4,89 % ročně u úvěru bez zajištění nemovitostí a bez akontace.

Zájemci o finanční prostředky na koupi vlastního bydlení, jeho rekonstrukci a modernizaci nebo na pořízení družstevního bydlení mohou od 26. září ušetřit na úrokové sazbě až 0,5 % ročně. Půjčku ProBydlení s jakoukoliv dobou splatnosti lze získat se sazbou 4,89 % ročně.

„Velkou výhodu Půjčky ProBydlení je její flexibilita, klienti si mohou zvolit hned z pěti různých dob splatnosti 6, 10, 14, 18 nebo 22 let podle možností jejich rodinného rozpočtu,“ říká Radka Floriánová, manažerka produktu a dodává: „Z našich interních statistik vyplývá, že klienti raději volí nižší splátku a delší dobu splatnosti, a to ve více než v 70 procentech případů. Většinu úvěrů využívají klienti za účelem rekonstrukce bytu nebo domu, čemuž odpovídá i průměrná výše úvěru, která se pohybuje kolem 350 tisíc korun.“

Půjčka ProBydlení je překlenovací úvěr, který umožňuje pokrytí výdajů na nákup či rekonstrukci nemovitosti, ale i na pořízení družstevního bydlení. Klienti jistě uvítají i skutečnost, že v případě Půjčky ProBydlení v PÚ tarifu nemusí hradit poplatek za poskytnutí a zpracování úvěru. Mohou tak ušetřit tisíce korun. Nové úrokové sazby platí od 26. září.



Čtěte také

marketing Stavební spoření pro děti a mladé, které nabízí roční výnos více než čtyři procenta

marketing Poptávka po stavebním spoření pro děti je oproti roku 2016 hned trojnásobná

marketing Stavební spoření Wüstenrot – lepší podmínky zejména pro mladé

marketing Kdy nejpozději odeslat vklady na stavební spořeni

marketing Už jen dva týdny zbývají na poslední vklady na účty stavebního spoření a penzijního spoření

marketing Stavební spořitelna Wüstenrot získala jubilejní ocenění v soutěži Zlatá koruna

marketing Hypoúvěr od Modré pyramidy nyní se sazbou 1,89 % p.a.

marketing Jarní kampaň od Raiffeisen stavební spořitelny