Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Jednorázové pojištění FLEXI PREMIUM se zhodnocením 4,27 % p. a.

Pojišťovna České spořitelny přichází s nabídkou jednorázového investičního životního pojištění FLEXI PREMIUM. Prostřednictvím poboček České spořitelny a externích obchodních partnerů klientům nabídne možnost nadstandardního zhodnocení vložených prostředků ve výši 52 % za deset let. Součástí FLEXI PREMIUM je pojištění pro případ smrti a dožití. Produkt lze sjednat od 18. června do 31. července 2012 (nebo do vyprodání tranše).

„Podle interních statistik volí více než 70 % našich klientů investici do garantovaného fondu. Věříme, že konzervativní investice je v současné době správnou volbou,“ uvedl Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny, a ještě k tomu dodává: „Předchozí mimořádná tranše FLEXI PREMIUM byla vyprodána během několika dnů, zvýšený zájem očekáváme i tentokrát.“

FLEXI PREMIUM je možné sjednat od 18. června do 31. července 2012 (nebo do vyprodání tranše) pro klienty ve věku 3 až 70 let. Minimální výše jednorázového pojistného je stanovena na 50 000 korun a maximální není omezena. Při sjednání pojistné smlouvy Pojišťovna České spořitelny neprovádí zdravotní zkoumání žadatelů. V průběhu trvání smlouvy pojišťovna umožní vybrat část investovaných prostředků formou mimořádné výplaty kapitálové hodnoty. Pojišťovna České spořitelny klientům nabízí pevné zhodnocení ve výši 52 % za deset let, což odpovídá zhodnocení ve výši 4,27 % p. a. před zdaněním.

Pojistné zaplacené klienty bude investováno do dluhopisů s nulovým kuponem emitovaných Erste Group Bank AG vázaných na plnění úvěrových závazků Slovenskou republikou. Při řádném plnění svých závazků emitentem a Slovenskou republikou obdrží klient po uplynutí platnosti pojistné smlouvy 152 % vložených prostředků. FLEXI PREMIUM si mohou zájemci sjednat v pobočkové síti České spořitelny a u vybraných obchodních partnerů. Podrobnosti k tomuto produktu jsou k dispozici na www.flexi.cz.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP