Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

Penzijní připojištění je spořicím produktem, který bylo možné uzavírat do konce roku 2012. Stále je však využívaný klienty, kteří si ho v minulosti sjednali. Aktuálně v tomto produktu spoří 438 tisíc klientů ČSOB Penzijní společnosti. Zhodnocení penzijního připojištění za rok 2020 dosáhlo výše 0,7 procent.

„Rok 2020 byl na finančních trzích ve znamení klesajících úrokových sazeb i nízkých výnosů státních dluhopisů, které ovlivnily zhodnocení konzervativních investic. Doba koronavirová, zdá se, již pomalu končí, a zlepšování epidemické situace zvyšuje šance na návrat do normálu nejenom v celé ekonomice, ale i na finančních trzích,“ komentuje výsledky Petr Dufek, analytik skupiny ČSOB.

ČSOB Penzijní společnost zhodnotila v roce 2020 prostředky svých klientů u původního penzijního připojištění, dnes ČSOB Transformovaného fondu Stabilita o 0,7 procent. Portfolio transformovaného fondu je zainvestováno zejména do českých státních dluhopisů a doplňkově pak do korporátních nebo bankovních dluhopisů.

„Penzijní spoření patří k tradičním spořicím produktům, které dokážou nabídnout jistotu a zhodnocení naspořeních peněz v dlouhodobém spořícím horizontu. Těší nás, že dokážeme rychle reagovat na potřeby našich klientů a nabídnout jim ideální a bezpečné řešení v rámci zajištění na stáří. Příkladem je náš nový fond ČSOB pro penzi, který je od loňského roku součástí doplňkového penzijního spoření a díky svému investování do dluhopisů, nástrojů peněžního trhu, ale zároveň i akciové složce nabízí možnost zajímavého zhodnocení,“ říká Martin Vašek, generální ředitel ČSOB Penzijní společnosti.

ČSOB Penzijní společnost nabízí sjednání penzijního spoření online. Následná správa spoření probíhá také online prostřednictvím Penzijního portálu, ve kterém klient může sledovat stav naspořených prostředků i zadávat různé požadavky.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP

marketing Až 70 % lidí by bez příjmu nevydrželo ani 3 měsíce. Nejvíce ohroženi jsou mladí