Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

Vyplatí se mobilní telefon pojistit? Podle statistik BNP Paribas Cardif má 65 % Čechů zkušenost s rozbitím, utopením nebo krádeží telefonu. 90 % poškození telefonu skončí rozbitím displeje. Mezi šest nejčastějších příčin poškození telefonu patří: někdo do vás strčí či vrazí, vypadne vám z ruky jen tak (nešikovnost), vypadne vám z kapsy, poškodí se, když upadnete a máte jej u sebe, vypadne vám z ruky při zakopnutí či uklouznutí, dojde k nechtěnému polití či utopení.

Problémem je potom jednak vysoká cena, kterou musíte za opravu nebo nový telefon zaplatit – ale také čas, po který jste bez telefonu, a tedy bez možnosti komunikovat.

Jak probíhá řešení škody ze strany pojišťovny?

Stačí zavolat na klientskou linku pojišťovny a nahlásit škodu. V případě nahodilého poškození, pošleme pro telefon kurýra a na náklady pojišťovny ho opravíme v autorizovaném servisu – nejčastěji do 3 dnů. Pokud nelze telefon opravit, oprava se nevyplatí nebo dojde k odcizení, získáte náhradní přístroj. Zaplatíte přitom pouze spoluúčast podle výše prodejní ceny. Pojištění poškození a odcizení kryje až dvě pojistné události za rok. Nová generace našeho pojištění se navíc vztahuje i na poškození způsobená pouhou nešikovností či nedbalostí.

Kolik pojištění nahodilého poškození stojí?

Pojištění nahodilého poškození a odcizení lze sjednat již za cenu několika korun na den. Například v prodejní síti Datart si zákazníci nejvíce pojišťují telefony od 4000 Kč do 6999 Kč, kde se cena dvouletého pojištění telefonu pohybuje od 55 Kč do 96 Kč měsíčně, což odpovídá cca 1,80 – 3,20 Kč na den. Pojištění sjednáte přímo při nákupu mobilu u prodejce spotřební elektroniky, není nutná komunikace s pojišťovnou, ani její návštěva.



Čtěte také

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP

marketing Až 70 % lidí by bez příjmu nevydrželo ani 3 měsíce. Nejvíce ohroženi jsou mladí

marketing Kampaň „Někde tam jsou“ od Kooperativy

marketing Otázky a odpovědi kolem pojištění schopnosti splácet a pojištění kybernetických rizik

marketing Pojišťovna VZP přináší klientům vylepšené pojištění Fénix