Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Firemní účet České spořitelny si podle svého sestavilo už 50 tisíc klientů

Od poloviny července 2010 si již 50 tis. klientů sjednalo Firemní účet České spořitelny, který umožňuje individuální nastavení produktů a služeb podle přání a potřeb klienta. Díky tomu klienti zaplatí jen za ty služby, které opravdu využívají. Klienti mohou složení zvolených služeb také rychle a zdarma změnit. K Firemním účtům ČS si klienti sjednali již více než 10 tis. kontokorentů v objemu přesahujícím 2,5 mld. Kč.

Firemní účet České spořitelny nabízí také zvýhodněné podmínky plateb – čím aktivnější klient je, tím výhodnější jsou pro něj transakce. Klient si může vybrat jeden ze sedmi druhů transakčních balíčků, které obsahují určitý počet platebních operací za zvýhodněnou cenu. Některý z transakčních balíčků využívá 99 % klientů.

K nejoblíbenějším kombinacím služeb patří internetové bankovnictví a debetní karta, které si spolu s některou z dalších služeb sjednalo 59 % klientů. Služby k Firemnímu účtu ČS si klient může sám nastavit v konfigurátoru na internetových stránkách banky (www.csas.cz). Po navolení služeb a vyplnění základních osobních údajů pak může klient žádost odeslat a následně ho kontaktuje pracovník Klientského centra České spořitelny, který s ním domluví schůzku v pobočce. Firemní účet ČS mohou využít drobní podnikatelé, firmy a osoby samostatně výdělečně činné, ale také bytová družstva, společenství vlastníků bytových jednotek či zástupci svobodných povolání.

S Firemním účtem ČS má klient možnost sjednat si pojištění karty a osobních věcí a cestovní pojištění. Nově si také může sjednat pojištění podnikání (jednoduché komplexní pojištění movitého i nemovitého majetku a pojištění odpovědnosti za škodu) a pojištění klíčových osob (ochrana firmy před ztrátou klíčového pracovníka), díky kterému může majitel firmy pojistit až tři klíčové osoby, každou libovolně. V případě pojistné události nebo úrazu či úmrtí klíčového pracovníka pak firma získá prostředky na zajištění chodu podnikání. Cenu za pojištění si navíc mohou klienti zařadit do účetnictví a odečíst z daní.

– red –



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí