Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

UniCredit Bank zvyšuje komfort pro zahraniční zákazníky českých internetových obchodů

Loňské Vánoce opět potvrdily, že stále větší podíl dárků se nakupuje prostřednictvím internetu. Při výběru platebního nástroje na internetu zůstává přitom rozhodujícím faktorem bezpečnost. UniCredit Bank tento trend sleduje dlouhodobě a již v říjnu 2009 představila novou platební bránu E-commerce UCB, která umožnila obchodníkům bezpečně přijímat na webových stránkách platby platebními kartami v CZK. Nyní UniCredit Bank rozšiřuje tuto službu i na platby v EUR a USD. Zahraničním kupujícím se na platební kartě zúčtuje částka za nákup přímo v EUR či USD a tedy bez přepočtu do CZK.

„E-commerce UCB rozšiřuje komfort pro zahraniční zákazníky (zejména z EU) našich internetových obchodů. Stávajícím klientům s aktivní službou E-commerce UCB nabídne rozšíření na obě nové měny. UniCredit Bank tuto zajímavou službu bude nabízet i dalším internetovým obchodníkům,” uvedla k novince v systému zabezpečení Tereza Kuklíková, manažerka oddělení Acquiring Uni Credit Bank.

E-commerce je bezpečná forma plateb přes internet. Držitel platební karty zadává její číslo a další údaje o kartě až na webových stránkách platební brány. Obchodník tak nemá přístup k informacím o platební kartě klienta. Platební bránu provozuje pro UniCredit Bank společnost Global Payments Europe, s.r.o., která má pro tyto účely potřebné certifikace od MasterCard a VISA. Služba E-commerce UCB zpřístupnila internetové obchodování pro širší spektrum podnikatelů a tím i podpořila další nárůst karetních transakcí na internetu. Zvyšování míry zabezpečení je výhodné nejen pro UniCredit Bank, ale zejména pro obchodníky, kteří touto cestou získají konkurenční výhodu.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí