Loňské Vánoce opět potvrdily, že stále větší podíl dárků se nakupuje prostřednictvím internetu. Při výběru platebního nástroje na internetu zůstává přitom rozhodujícím faktorem bezpečnost. UniCredit Bank tento trend sleduje dlouhodobě a již v říjnu 2009 představila novou platební bránu E-commerce UCB, která umožnila obchodníkům bezpečně přijímat na webových stránkách platby platebními kartami v CZK. Nyní UniCredit Bank rozšiřuje tuto službu i na platby v EUR a USD. Zahraničním kupujícím se na platební kartě zúčtuje částka za nákup přímo v EUR či USD a tedy bez přepočtu do CZK.
„E-commerce UCB rozšiřuje komfort pro zahraniční zákazníky (zejména z EU) našich internetových obchodů. Stávajícím klientům s aktivní službou E-commerce UCB nabídne rozšíření na obě nové měny. UniCredit Bank tuto zajímavou službu bude nabízet i dalším internetovým obchodníkům,” uvedla k novince v systému zabezpečení Tereza Kuklíková, manažerka oddělení Acquiring Uni Credit Bank.
E-commerce je bezpečná forma plateb přes internet. Držitel platební karty zadává její číslo a další údaje o kartě až na webových stránkách platební brány. Obchodník tak nemá přístup k informacím o platební kartě klienta. Platební bránu provozuje pro UniCredit Bank společnost Global Payments Europe, s.r.o., která má pro tyto účely potřebné certifikace od MasterCard a VISA. Služba E-commerce UCB zpřístupnila internetové obchodování pro širší spektrum podnikatelů a tím i podpořila další nárůst karetních transakcí na internetu. Zvyšování míry zabezpečení je výhodné nejen pro UniCredit Bank, ale zejména pro obchodníky, kteří touto cestou získají konkurenční výhodu.