Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Allianz Direct spustil nový portál a láká na slevy

Allianz Direct přichystal novou aplikaci www.AllianzDirect.cz s novým modernějším designem, přehlednějším uspořádáním a možností uzavřít cestovní pojištění, autopojištění a další produkty. Pohodový design upozorňuje veselým způsobem na nové možnosti v cestovním pojištění. Zaměřuje se i na mladé lidi, kterým nabízí speciální slevu.

Průměrný věk lidí, kteří si uzavírají smlouvu s Allianz Direct je 38 let. Liší se však podle toho, zda si pojišťují majetek nebo auto. V prvním případě se totiž pohybuje lehce nad 42 lety a ve druhém naopak pod 35 lety. U značky, která reprezentuje největší pojišťovnu na světě v neživotním pojištění, uzavře prostřednictvím internetu každý rok pojistku o více než 25 procent lidí více, než rok předešlý. Nejčastěji jsou mezi nimi obyvatelé Prahy, kterým šlapou na paty lidé ze severní a jižní Moravy. Internet není cizí ani seniorům, o čemž svědčí, že jenom během prvních šesti měsíců letošního roku si prostřednictvím internetu s Allianz Direct uzavřelo pojistku také více než 500 klientů starších 70 let.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP