Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

AXA pojišťovna přichází s novou komunikační kampaní

Pojišťovna AXA připravila komunikační kampaň, která potrvá příští dva měsíce, zaměřuje se zejména na povinné ručení a rizikové životní pojištění. Ústředním motivem kampaně jsou vizuály s „personifikovaným“ dodatkem o bonusech pojištění AXA v rámci jednotlivých českých regionů. S kampaní, jež využívá formáty OOH se setkáte jak v ČR, tak i v SR, skončí 30. listopadu 2017.

Jak ochránit sebe, rodinu a majetek? AXA radí v kampani klientům

AXA by měla být díky podzimní kampani vnímána jako silný partner pro klíčové životní situace. Kampaň je uzpůsobena na míru regionálním pobočkám, v určitých regionech přinese také atraktivní cenovou nabídku pojištění. Zejména povinné ručení je totiž pro mnohé otázkou zejména v oblasti ceny. S kampaní se setkáte na billboardech a citylightech, prezentována bude i u čerpacích stanic MOL nebo autobusech MHD.



Čtěte také

marketing Díky dobře sjednanému pojištění odpovědnosti se dají ušetřit značné finanční prostředky

marketing Čím menší využití vozu, tím nižší pojistné. To vypočte z fotky tachometru v Allianz robot

marketing Jak připravit svůj vůz na zimní měsíce? Pomocníci pomohou v každé situaci

marketing Jaké jsou nejtypičtější úrazy pro období jarních prázdnin

marketing Jaké jsou nejtypičtější úrazy pro období jarních prázdnin

marketing ERV Evropská společně s Českými aeroliniemi nabízí cestovní pojištění k zakoupeným letenkám

marketing Novinkou od Poštovní spořitelny jsou takzvané Poštovní fondy

marketing Truck půjčka díky ČSOB Leasing přináší dostupné pojištění a služby pro motoristy