Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

AXA pojišťovna přichází s novou komunikační kampaní

Pojišťovna AXA připravila komunikační kampaň, která potrvá příští dva měsíce, zaměřuje se zejména na povinné ručení a rizikové životní pojištění. Ústředním motivem kampaně jsou vizuály s „personifikovaným“ dodatkem o bonusech pojištění AXA v rámci jednotlivých českých regionů. S kampaní, jež využívá formáty OOH se setkáte jak v ČR, tak i v SR, skončí 30. listopadu 2017.

Jak ochránit sebe, rodinu a majetek? AXA radí v kampani klientům

AXA by měla být díky podzimní kampani vnímána jako silný partner pro klíčové životní situace. Kampaň je uzpůsobena na míru regionálním pobočkám, v určitých regionech přinese také atraktivní cenovou nabídku pojištění. Zejména povinné ručení je totiž pro mnohé otázkou zejména v oblasti ceny. S kampaní se setkáte na billboardech a citylightech, prezentována bude i u čerpacích stanic MOL nebo autobusech MHD.



Čtěte také

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho

marketing Pozor na výluky z pojištění u sportů, pojišťovna neřeší automaticky vše

marketing Cestujícím, kteří ztratili zavazadlo, náleží vysoké odškodné

marketing Co nezanedbat při pojištění před zahraniční cestou? Myslete na zdraví, ale i případné škody