Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

AXA pojišťovna přichází s novou komunikační kampaní

Pojišťovna AXA připravila komunikační kampaň, která potrvá příští dva měsíce, zaměřuje se zejména na povinné ručení a rizikové životní pojištění. Ústředním motivem kampaně jsou vizuály s „personifikovaným“ dodatkem o bonusech pojištění AXA v rámci jednotlivých českých regionů. S kampaní, jež využívá formáty OOH se setkáte jak v ČR, tak i v SR, skončí 30. listopadu 2017.

Jak ochránit sebe, rodinu a majetek? AXA radí v kampani klientům

AXA by měla být díky podzimní kampani vnímána jako silný partner pro klíčové životní situace. Kampaň je uzpůsobena na míru regionálním pobočkám, v určitých regionech přinese také atraktivní cenovou nabídku pojištění. Zejména povinné ručení je totiž pro mnohé otázkou zejména v oblasti ceny. S kampaní se setkáte na billboardech a citylightech, prezentována bude i u čerpacích stanic MOL nebo autobusech MHD.



Čtěte také

marketing Co je ještě pracovní úraz? A jak posoudit zranění mimo pracoviště nebo pracovní dobu?

marketing Pokud vyrazíte brzy do zahraničí, nezapomínejte na cestovní pojistku

marketing PetExpert: vůbec poprvé v ČR je možné přes internet pojistit psy a kočky

marketing Zpětné prodloužení záruky není pro český start-up žádným problémem

marketing Co dělat, když dojde ke střetu se zvěří? Bude stačit povinné ručení?

marketing Jaro přináší vyšší riziko ze strany živlů, což si žádá dobře pojištěnou domácnost

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí dvojnásobné plnění při onemocněních, kde je viníkem klíště

marketing NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018