Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

AXA pojišťovna přichází s novou komunikační kampaní

Pojišťovna AXA připravila komunikační kampaň, která potrvá příští dva měsíce, zaměřuje se zejména na povinné ručení a rizikové životní pojištění. Ústředním motivem kampaně jsou vizuály s „personifikovaným“ dodatkem o bonusech pojištění AXA v rámci jednotlivých českých regionů. S kampaní, jež využívá formáty OOH se setkáte jak v ČR, tak i v SR, skončí 30. listopadu 2017.

Jak ochránit sebe, rodinu a majetek? AXA radí v kampani klientům

AXA by měla být díky podzimní kampani vnímána jako silný partner pro klíčové životní situace. Kampaň je uzpůsobena na míru regionálním pobočkám, v určitých regionech přinese také atraktivní cenovou nabídku pojištění. Zejména povinné ručení je totiž pro mnohé otázkou zejména v oblasti ceny. S kampaní se setkáte na billboardech a citylightech, prezentována bude i u čerpacích stanic MOL nebo autobusech MHD.



Čtěte také

marketing Sberbank CZ přináší atraktivnější pojistku na splácení hypotečního úvěru

marketing Rizikové pojištění FLEXI RISK je nejaktuálnější novinka z dílny Pojišťovny České spořitelny

marketing NN rozšířilo kampaň „Život se má žít“, informuje veřejnost o důležitosti vlastního spoření

marketing Klienti Allianz budou mít k dispozici i pojistnou ochranu proti řádění vandalů

marketing Jaké novinky přinese práce na dohodu o pracovní činnosti v příštím roce?

marketing Generali nabízí možnost rozhovoru s klientem i prostřednictvím Facebook messengeru

marketing Slavia pojišťovna přináší pestrou paletu novinek k autopojištění

marketing Podzimní novinky České podnikatelské pojišťovny