Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

AXA pojišťovna přichází s novou komunikační kampaní

Pojišťovna AXA připravila komunikační kampaň, která potrvá příští dva měsíce, zaměřuje se zejména na povinné ručení a rizikové životní pojištění. Ústředním motivem kampaně jsou vizuály s „personifikovaným“ dodatkem o bonusech pojištění AXA v rámci jednotlivých českých regionů. S kampaní, jež využívá formáty OOH se setkáte jak v ČR, tak i v SR, skončí 30. listopadu 2017.

Jak ochránit sebe, rodinu a majetek? AXA radí v kampani klientům

AXA by měla být díky podzimní kampani vnímána jako silný partner pro klíčové životní situace. Kampaň je uzpůsobena na míru regionálním pobočkám, v určitých regionech přinese také atraktivní cenovou nabídku pojištění. Zejména povinné ručení je totiž pro mnohé otázkou zejména v oblasti ceny. S kampaní se setkáte na billboardech a citylightech, prezentována bude i u čerpacích stanic MOL nebo autobusech MHD.



Čtěte také

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce