Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Češi si hlídají míru svého zadlužení

Mince

Téměř 10 tisíc lidí již navštívilo webové stránky www.rozumnezadluzeni.cz, aby si s pomocí Koeficientu rozumného zadlužení spočítali míru zadlužení své domácnosti. Počet návratů na stránku se pohybuje okolo 30 %, průměrná doba setrvání na webu je 3 minuty. Projekt se tak od svého listopadového spuštění setkává s velkým úspěchem.
Více než trojnásobný nárůst návštěv zaznamenaly stránky www.rozumnezadluzeni.cz v průběhu prosince, tedy v době kumulujících předvánočních nákupů. „Svědčí to o stále zodpovědnějším přístupu lidí k financím a rostoucí potřebě předcházet situacím případné platební neschopnosti,“ říká Vlasta Dolanská, výkonná ředitelka Poštovní spořitelny.

Koeficient rozumného zadlužení vyvinula Poštovní spořitelna jako nástroj, který může lidem pomoci vyvarovat se přílišného zadlužení. S jeho pomocí lze snadno zhodnotit momentální finanční situaci domácnosti a případné nebezpečí finančních problémů. „Koeficient rovněž nabízí poradenství, jak si upravit individuální finanční plán a jak docílit dostatečné rezervy na neočekávané výdaje,“ vysvětluje Vlasta Dolanská.

Osobní poradenství pro všechny, kteří se dostali do závažných finančních problémů, nabízí Poštovní spořitelna ve spolupráci s Asociací občanských poraden (www.obcanskeporadny.cz) a Poradnou při finanční tísni (www.financnitisen.cz).

– red –



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky