Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB podpoří refinancování půjček novou kampaní

Kampaň se zaměří na konsolidace spotřebitelských úvěrů a podpoří aktuálně nabízený úrok 5,9 %. Na ten dosáhne klient, pokud si k ČSOB převede půjčky v minimální výši 50 000 Kč a zároveň i platební styk. V kampani se nově objeví pojem Totální refinancování u ČSOB vyjadřující jednoduché řešení stávající situace klientů, kteří se již ve svých půjčkách nebudou ztrácet.

„Atraktivní úvěrovou sazbou, komunikovanou v nové kampani, se chceme klientům zapsat do povědomí jako banka, do které si mohou přijít nejen pro výhodnou půjčku, ale která je tou správnou volbou i pro každodenní život,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.

csob_refinancovani_jaro2016

Nový 30sekundový televizní spot začíná záběrem na počítadlo s popiskem „Platíte navíc“, na kterém se načítá částka za zbytečně vysoké splátky. Ve druhé části se objevuje počítadlo s názvem „S ČSOB ušetříte“ a snadné řešení v podobě Totálního refinancování u ČSOB. TV spot poběží na televizních obrazovkách od 9. května a je možné ho shlédnout zde.

Kampaň respektuje stávající komunikační koncept ČSOB a kromě televize bude k vidění také na internetu, sociálních sítích, na pobočkách a v osvětlených vitrínách ve městech. Na kampani spolupracovala agentura Creative Brand.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí