
Kampaň se zaměří na konsolidace spotřebitelských úvěrů a podpoří aktuálně nabízený úrok 5,9 %. Na ten dosáhne klient, pokud si k ČSOB převede půjčky v minimální výši 50 000 Kč a zároveň i platební styk. V kampani se nově objeví pojem Totální refinancování u ČSOB vyjadřující jednoduché řešení stávající situace klientů, kteří se již ve svých půjčkách nebudou ztrácet.
„Atraktivní úvěrovou sazbou, komunikovanou v nové kampani, se chceme klientům zapsat do povědomí jako banka, do které si mohou přijít nejen pro výhodnou půjčku, ale která je tou správnou volbou i pro každodenní život,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.
Nový 30sekundový televizní spot začíná záběrem na počítadlo s popiskem „Platíte navíc“, na kterém se načítá částka za zbytečně vysoké splátky. Ve druhé části se objevuje počítadlo s názvem „S ČSOB ušetříte“ a snadné řešení v podobě Totálního refinancování u ČSOB. TV spot poběží na televizních obrazovkách od 9. května a je možné ho shlédnout zde.
Kampaň respektuje stávající komunikační koncept ČSOB a kromě televize bude k vidění také na internetu, sociálních sítích, na pobočkách a v osvětlených vitrínách ve městech. Na kampani spolupracovala agentura Creative Brand.