Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Hypoúvěr od Modré pyramidy nyní se sazbou 1,89 % p.a.

Hypoúvěr Modré pyramidy je opět o něco výhodnější. Hypoúvěry ve výši do 90 % hodnoty zastavené nemovitosti mohou nově klienti Modré pyramidy získat již za 1,89 % p.a., což je historicky nejnižší sazba. Výhodná sazba je ve spojení s kvalitním poradenstvím hlavní výhodou sjednání úvěru na financování bydlení u Modré pyramidy.

V roce 2015 poskytla Modrá pyramida svým klientům Hypoúvěry v objemu 4,3 mld. Kč, což je o 95 % více než v roce 2014. V loňském roce dynamicky rostl především objem úvěrů spojených se stavebním spořením, meziroční nárůst o 83 % patří k nejvyšším v historii Modré pyramidy. Celkově financovala Modrá pyramida v roce 2015 úvěry na bydlení v objemu takřka 10 mld. Kč.

„Hypoúvěr je určen především na pořízení bydlení nebo na rozsáhlejší rekonstrukci. Právě nyní je přitom ta nejlepší doba na rozhodnutí svou vysněnou investici realizovat. Zatímco ceny nemovitostí se již odrazily od svého dna, úrokové sazby se stále drží rekordně nízko. Hypoúvěr ve výši 1,5 mil. Kč je možné získat s měsíční splátkou jen necelých pět tisíc korun,“ uvedl Aleš Mašanský, člen představenstva Modré pyramidy.

Výhodný Hypoúvěr mohou čerpat klienti již od 200 tisíc Kč a splácet až 30 let. Tahounem v úvěrech na rekonstrukce je pak Rychloúvěr Modré pyramidy, který je určen především na modernizace, opravy či jiné menší investice do nemovitostí. Bez zajištění mohou klienti získat až 700 tisíc Kč.



Čtěte také

marketing Stavební spoření pro děti a mladé, které nabízí roční výnos více než čtyři procenta

marketing Poptávka po stavebním spoření pro děti je oproti roku 2016 hned trojnásobná

marketing Stavební spoření Wüstenrot – lepší podmínky zejména pro mladé

marketing Kdy nejpozději odeslat vklady na stavební spořeni

marketing Už jen dva týdny zbývají na poslední vklady na účty stavebního spoření a penzijního spoření

marketing Wüstenrot snižuje úrokové sazby u Půjčky ProBydlení

marketing Stavební spořitelna Wüstenrot získala jubilejní ocenění v soutěži Zlatá koruna

marketing Jarní kampaň od Raiffeisen stavební spořitelny