Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Klíčovým partnerem pro Národní divadlo bude po prázdninách Raiffeisenbank

Od prvního září letošního roku se Raiffeisenbank stane generálním partnerem pro Národní divadlo. V minulosti tato banka uspěla jako partner pro Českou golfovou federaci, nyní se chystá proniknout i do světa kultury a umění.

Cílem je kulturní rozvoj v zemi a podpora rozmanitého a kvalitního umění na všech frontách.

Smlouva je podepsána na tři roky s možností prodloužení

„Je nám ctí, že můžeme podpořit jeden ze symbolů národní identity. Jsme hrdí, že naše jméno spojujeme s takto prestižní a reprezentativní kulturní institucí. Velmi se těším na budoucí spolupráci a budeme se maximálně snažit přispět k dalšímu rozvoji všech scén a uměleckých souborů Národního divadla,“ dodává generální ředitel a předseda představenstva Raiffeisenbank Igor Vida.

„Příchod nového generálního partnera do Národního divadla je pochvalou za naše umělecké výsledky i oceněním vzrůstajícího počtu diváků. Je také naději pro lepší podporu rozvoje českého divadla. Neseme společnou odpovědnost za morální a kulturní podobu naší společnosti,“ uvedl ředitel Národního divadla prof. MgA. Jan Burian.

Jako generální partner Národního divadla bude banka působit po tři další divadelní sezony (tedy až do roku 2020). V případě úspěšné spolupráce je možné smlouvu samozřejmě ještě dále prodloužit.



Čtěte také

marketing ČSOB Private Banking byl opět zvolen nejlepším produktem v oblasti českého privátního bankovnictví

marketing Bezhotovostní platba v Equa bank proběhne od nynějška výrazně rychleji

marketing Atraktivita plateb s Android Pay v mBank stále stoupá

marketing Start nové doby. Banka CREDITAS umožní v internetovém bankovnictví obsluhovat účty jiných bank

marketing Osobní asistent od ČSOB zařídí skvělou dovolenou nebo získá autogram sportovní hvězdy

marketing Visa přináší novinku, skrze kterou se bude v Evropě platit v reálném čase

marketing mBank přináší další odměny, nový klient si přijde až na 1 200 Kč, doporučení může vynést až tři tisíce korun

marketing Jak jsou na tom banky s mladými klienty?