Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Klienti ČSOB transformovaného fondu získají zhodnocení 1,4 %

Klienti penzijního připojištění získají i v období extrémně nízkých úrokových sazeb zajímavé zhodnocení 1,4 %. Ke konci loňského roku měl transformovaný fond 636 tisíc klientů s více než 36 miliard korun na účtech a rozdělí svým klientům zisk ve výši 464,7 milionů korun.

„Těší nás, že i v době nízkých úrokových sazeb můžeme klientům poskytnout zajímavé zhodnocení úspor a společně s benefity, které produkt nabízí, maximalizovat jejich úspory na budoucnost,“ sdělila Marcela Suchánková, generální ředitelka ČSOB Penzijní společnosti.

Penzijní připojištění je jediným spořicím produktem na trhu, u kterého klient může získat státem poskytované výhody ve výši až 4 560 korun ročně a zároveň garantuje návratnost vložených prostředků. Kromě státních příspěvků a zhodnocení prostředků mohou klienti čerpat i daňové úlevy a velká část z nich také příspěvky od zaměstnavatele. Transformovaný fond ČSOB Penzijní společnosti se za dobu svého fungování může pyšnit průměrným ročním zhodnocením 4,3 %.

Pro nové i stávající klienty nabízí ČSOB Penzijní společnost také možnost investování do účastnických fondů doplňkového penzijního spoření. Aktuálně se výše zhodnocení od doby otevření fondů k 28. únoru 2015 u ČSOB vyváženého účastnického fondu pohybuje na hodnotě 8 %. ČSOB Dynamický účastnický fond zhodnocuje prostředky ke stejnému datu 14 % od data vzniku fondů.

ČSOB Penzijní společnost hospodařila v roce 2014 se ziskem 34 milionů korun. V současné době spravuje prostředky více než 660 tisíc klientů v objemu více než 37 miliard korun. Jako jedna ze tří penzijních společností v České republice splnila zákonnou podmínku u všech účastnických fondů ve třetím pilíři.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP