
Digitální mBank přinese další reklamní spoty s „trapnokouzelníkem“ Richardem Nedvědem. Nyní půjde o téma refinancování a konsolidace úvěrů, v reklamní kampani se budou nastiňovat výhody spojené s převáděním a slučováním půjček do jedné. Půjde hlavně o to, kolik vlastně mohou klienti mBank v průměru ušetřit…
Klienti se dozví o řadě novinek, která mBank brzy chystá
Zákazníky podnítí ke sloučení půjček v jeden celek hlavně nízká úroková sazba a celková míra úspory, prim hraje také objem měsíčních splátek. Kampaň mBank předkládá různé varianty, klienti se dozví, jaké úvěrové produkty je možné sjednotit a u kterých podobná akce možná nebude. Výzkum toho, jaké je u veřejnosti povědomí o konsolidaci, totiž přinesl zajímavé údaje – každý pátý dotázaný neví, o jaký finanční produkt vlastně jde.
Reklamní kampaň připravila agentura Havas Worldwide Prague, mediální záležitosti spojené s celou akcí obstarává firma Starcom. Produkci má na starosti společnost Soft Pillow v čele s režisérem Janem Chramostou. Start kampaně je 26. března, poběží zejména na televizních stanicích skupiny Nova, na sociálních médiích, ale také formou komunikace se stávajícími klienty banky. Využita budou i rádia v obchodních centrech, kde má mBank vybraná obchodní místa.