Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

mBank přináší další odměny, nový klient si přijde až na 1 200 Kč, doporučení může vynést až tři tisíce korun

mBank připravila pro stávající klienty i zájemce o osobní účet novinku, založení a aktivní využívání „zlatého“ mKonta či mKonta Business (Zlatá koruna, Cena veřejnosti a Cena podnikatelů) s sebou přináší odměnu ve výši až 1200 Kč. Takzvaný mKlub pak přináší novou akci, která má zajistit nové klienty – úspěšné doporučení od člena mKlubu může znamenat až třítisícovou odměnu.

Cíl je jednoduchý – klienti by měli mít mBank jako hlavní

Stokoruna měsíčně za platby kartou, další stokoruna za aktivní využívání účtu. Cíl mBank je vlastně jednoduchý, noví klienti by měli tuto banku využívat jako svou hlavní. Navíc, každý, kdo si díky doporučení založí u mBank účet mKonto či mKonto Business, může si přijít až na 1 200 Kč. V případě, že si nový klient nechá během půlročního období zasílat na účet nejméně 7 500 korun měsíčně, mBank mu přidá za každý měsíc stokorunový bonus (celkem tedy až 600 korun za sledované období navíc). Bonus za platbu kartou pak činí dvacet korun, banka odměňuje vždy za prvních pět měsíčních plateb. Maximální možná odměna za aktivní využívání účtu během sledovaného půlročního období pak činí 1 200 korun.

Majitel běžného účtu mKonto či podnikatelského účtu mKonto Business dostanou v případě úspěšného doporučení nového klienta pětistovku, takto lze doporučit až šest zájemců, v případě stoprocentní úspěšnosti bude odměna činit tři tisíce korun českých.



Čtěte také

marketing Start nové doby. Banka CREDITAS umožní v internetovém bankovnictví obsluhovat účty jiných bank

marketing Osobní asistent od ČSOB zařídí skvělou dovolenou nebo získá autogram sportovní hvězdy

marketing Visa přináší novinku, skrze kterou se bude v Evropě platit v reálném čase

marketing Jak jsou na tom banky s mladými klienty?

marketing Otisk prstu bez problémů, ale čip pod kůži už Češi nechtějí

marketing ČSOB a youtubeři pro bezpečný dětský online svět

marketing Klíčovým partnerem pro Národní divadlo bude po prázdninách Raiffeisenbank

marketing Česká pošta naváže úzkou spolupráci se skupinou ČSOB