Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Atraktivita plateb s Android Pay v mBank stále stoupá

Je pravdou, že řada lidí svůj chytrý mobil opouští jen ve výjimečných případech. I proto jim řada firem podává pomocnou ruku, mnoho služeb se dá vyřídit právě prostřednictvím smartphonů.
Totéž udělala i mBank, která už po dva měsíce provozuje v rámci své mobilní aplikace 3.0 službu Android Pay. Díky ní se uskutečnilo více než 185 tisíc transakcí v úhrnné hodnotě skoro devadesáti milionů korun.

Klienti, mezi nimiž převažují zejména muži, platí nejčastěji VISOU

Nejvíce využívanou platební kartou pro transakce skrze Android Pay je VISA, díky níž se uskutečnilo 147 tisíc platebních operací, MasterCard byla použita více než ve čtyřiceti tisících případech. O podobné transakce pak mají zájem hlavně pánové, ženy totiž uskutečnily jen jedenáct procent z celkového objemu plateb. Muži utratili v souhrnu více než 78 milionů korun, na dámy pak připadlo zbylých devět milionů.

Aplikace mBank 3.0 je klientům této banky k dispozici už od listopadu 2017, podle dostupných dat je o ní obrovský zájem, který navíc konstantně roste. Využít ji mohou i ti, kteří mají na svém chytrém mobilním telefonu operační systém iOS, do aplikace se pak přihlásí skrze Face ID. K dispozici je klientům i celá řada nových funkcí.



Čtěte také

marketing Multibankovní aplikace Richee je tu pro všechny, připravila i svůj účet a kartu

marketing UniCredit Bank připravila zajímavou nabídku pro nováčky s U kontem a U kontem BUSINESS

marketing Fio banka se rozhodla navýšit úrokové sazby

marketing Běžný účet Tom, to je nová nabídka z dílny MONETA Money Bank

marketing Equa bank zvýhodňuje svůj spořicí účet, nyní je úrok na hranici 1 % p. a.

marketing Česká spořitelna připravila pro své klienty internetové a mobilní bankovnictví George

marketing Výhody bezplatné jízdy do čtvrt hodiny od Hello bank! jsou mezi rekolisty hodně ceněné

marketing Dětský účet u mBank nabízí výhody dokonce i pro rodiče