Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

myFAMILY – ZUNO vychází vstříc českým rodinám

Díky zbrusu nové akci myFAMILY mohou klienti ZUNO získat až 1500 korun jako odměnu za doporučení příbuzným a samozřejmě přátelům.

Po úspěšném projektu myFRIENDS představuje online banka ZUNO další akci s názvem myFAMILY. V ní odměňuje klienty 300 korunami za doporučení každého přítele a příbuzného, který si v ZUNO následně založí ÚČET na pobočce banky.

„Projekt myFRIENDS, který je zaměřený na naše klienty a jejich známé, se setkal s velmi pozitivní odezvou. Poprvé jim banka peníze dávala místo toho, aby je brala. A na to nebyli moc zvyklí,“ říká Ondřej Chovanec, manažer prodeje ZUNO v Česku a na Slovensku. „Vycházeli jsme z výsledků našeho průzkumu, podle kterého by 9 z 10 klientů naší banky doporučilo ZUNO svým známým. Proč tedy kromě přátel neoslovit i rodinu?“

Podmínkou zapojení se do myFAMILY je pro doporučujícího i doporučovaného klienta otevření ÚČTU v ZUNO prostřednictvím jedné z poboček banky, takzvaných ZUNO ZÓN. Akce platí pro obě pražské pobočky na Václavském náměstí a Obchodním centru Chodov.

„Každý klient, který si ÚČET v ZUNO otevřel přes ZUNO ZÓNU, může doporučit své rodinné příslušníky nebo přátele,“ doplňuje Jiří Jež, manažer české pobočkové sítě ZUNO. „Částkou 300 korun jej banka odmění za maximálně 5 lidí, kteří se klienty ZUNO stanou stejným způsobem, a to osobní návštěvou pobočky.“  Dalších 300 korun potom mohou získat i tito noví klienti, a to za první platbu kartou, která je k běžnému ÚČTU v ZUNO samozřejmě bez poplatků.

Do akce myFAMILY se mohou klienti ZUNO zapojit do 31. října 2012.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí