Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Novinkou od Poštovní spořitelny jsou takzvané Poštovní fondy

Poté, co Poštovní spořitelna vstoupila na trh s Poštovní půjčkou, se chystají i Poštovní fondy. Ty nabídnou atraktivní zhodnocení vkladu a k dispozici budou zájemcům již od ledna letošního roku ve Finančních centrech a vybraných přepážkách České pošty.

Půjde o celkem dva fondy, minimální úložka je pět set korun měsíčně. Poštovní spořitelna tím chce naznačit, že do investic se může pustit skutečně každý. Poštovní fondy totiž nabídnou bezpečí vložených financí a dobré zhodnocení.

Alternativa jak pro ostřílené investory, tak i pro nezkušené nováčky

Oba fondy byly připraveny experty z mateřské skupiny ČSOB tak, aby vyhověly dvěma skupinám investorů – lidí investujících takto vůbec poprvé, ale i zkušeným a spíše konzervativnějším, kteří chtějí vyvážit vhodně jistotu a zisk. Fondy jsou také v základní nabídce ČSOB, jmenují se ČSOB Bohatství a ČSOB Expertiza vyvážená. Ve Finančních centrech je připravena pro potenciální klienty i rozšířená nabídka fondů.

ČSOB Expertiza vyvážená je ideální pro prvoinvestory. Fond bere v potaz hlavně vyšší citlivost méně zkušených investujících vzhledem ke ztrátám. Program je proto sestaven tak, aby ztráty eliminoval. Fond kombinuje trojici základních strategií investic, je tedy nastaven tak, že odolá jakékoliv nepříjemnosti, která může na trhu vyvstat.

Fond ČSOB Bohatství má za sebou více než patnáct let na trhu, sází na vklad do světově proslulých značek s vysokou perspektivou, jejichž potenciál neustále roste. Složení portfolia tohoto fondu se mění v duchu současného dění na finančních trzích. Investovat je možné už od pětistovky měsíčně, případně od jednorázového vkladu pět tisíc korun. Vložené peníze má klient připraveny vždy do několika dnů pro případ, že by je potřeboval vybrat – tento krok je pak zcela zdarma. Poštovní spořitelna také k této příležitosti uvedla akci na vlastní produkt Duo Profit. Klienti, kteří do konce letošního února budou investovat do Poštovních fondů, dostanou nadstandardní úrokovou sazbu na spořicím účtu (a sice 2 procenta) po dobu jednoho roku.



Čtěte také

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho

marketing Pozor na výluky z pojištění u sportů, pojišťovna neřeší automaticky vše