Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Novinkou od Poštovní spořitelny jsou takzvané Poštovní fondy

Poté, co Poštovní spořitelna vstoupila na trh s Poštovní půjčkou, se chystají i Poštovní fondy. Ty nabídnou atraktivní zhodnocení vkladu a k dispozici budou zájemcům již od ledna letošního roku ve Finančních centrech a vybraných přepážkách České pošty.

Půjde o celkem dva fondy, minimální úložka je pět set korun měsíčně. Poštovní spořitelna tím chce naznačit, že do investic se může pustit skutečně každý. Poštovní fondy totiž nabídnou bezpečí vložených financí a dobré zhodnocení.

Alternativa jak pro ostřílené investory, tak i pro nezkušené nováčky

Oba fondy byly připraveny experty z mateřské skupiny ČSOB tak, aby vyhověly dvěma skupinám investorů – lidí investujících takto vůbec poprvé, ale i zkušeným a spíše konzervativnějším, kteří chtějí vyvážit vhodně jistotu a zisk. Fondy jsou také v základní nabídce ČSOB, jmenují se ČSOB Bohatství a ČSOB Expertiza vyvážená. Ve Finančních centrech je připravena pro potenciální klienty i rozšířená nabídka fondů.

ČSOB Expertiza vyvážená je ideální pro prvoinvestory. Fond bere v potaz hlavně vyšší citlivost méně zkušených investujících vzhledem ke ztrátám. Program je proto sestaven tak, aby ztráty eliminoval. Fond kombinuje trojici základních strategií investic, je tedy nastaven tak, že odolá jakékoliv nepříjemnosti, která může na trhu vyvstat.

Fond ČSOB Bohatství má za sebou více než patnáct let na trhu, sází na vklad do světově proslulých značek s vysokou perspektivou, jejichž potenciál neustále roste. Složení portfolia tohoto fondu se mění v duchu současného dění na finančních trzích. Investovat je možné už od pětistovky měsíčně, případně od jednorázového vkladu pět tisíc korun. Vložené peníze má klient připraveny vždy do několika dnů pro případ, že by je potřeboval vybrat – tento krok je pak zcela zdarma. Poštovní spořitelna také k této příležitosti uvedla akci na vlastní produkt Duo Profit. Klienti, kteří do konce letošního února budou investovat do Poštovních fondů, dostanou nadstandardní úrokovou sazbu na spořicím účtu (a sice 2 procenta) po dobu jednoho roku.



Čtěte také

marketing Zpětné prodloužení záruky není pro český start-up žádným problémem

marketing Co dělat, když dojde ke střetu se zvěří? Bude stačit povinné ručení?

marketing Jaro přináší vyšší riziko ze strany živlů, což si žádá dobře pojištěnou domácnost

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí dvojnásobné plnění při onemocněních, kde je viníkem klíště

marketing NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018

marketing Fotografii tachometru pošle jednoduše přes aplikaci skoro polovina klientů Allianz

marketing Rizikové pojištění FLEXI RISK oslovilo už více než tisíc lidí, zejména pak řidiče z povolání

marketing Férové autopojištění Allianz operující s ujetými kilometry je oblíbené, využilo jej přes 120 tisíc řidičů