Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Penzijní fond České spořitelny rozšiřuje on-line komunikaci s klienty, nově je i na Facebooku

Od tohoto měsíce jsou v provozu nové internetové stránky Penzijního fondu České spořitelny, které nabízejí návštěvníkům jak informace z oblasti penzijního připojištění, tak řadu online služeb. Současně najdou klienti Penzijní fond České spořitelny nově také na Facebooku, kde budou informováni o novinkách v oblasti penzijního připojištění a budou moct vkládat své náměty a dotazy.

„Inovace naší webové prezentace a rozšíření možností komunikovat s klienty online je významným krokem z hlediska stoupajícího významu spoření na stáří i pro mladou generaci. Zároveň je pro nás klíčové, aby naši stávající a budoucí klienti měli veškeré informace a služby co nejvíce dostupné,“ uvedl Aleš Poklop, předseda představenstva a generální ředitel Penzijního fondu České spořitelny.

Internetové stránky Penzijního fondu ČS obsahují modelové simulace naspořené částky, výplaty penze a zhodnocování prostředků včetně státních příspěvků. Samozřejmostí je online formulář pro uzavření smlouvy nebo dodatku ke smlouvě. Novinku představuje interaktivní kalkulátor, který klientovi spočítá, jakou částku by si měl měsíčně spořit pro dosažení požadované životní úrovně ve stáří.

Z grafického hlediska je Penzijní fond České spořitelny první dceřinou společností České spořitelny, jejíž webová prezentace pro snazší orientaci návštěvníků koresponduje s webovými stránkami České spořitelny.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně