Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

Klienti ČSOB a Poštovní spořitelny mají od října letošního roku možnost zhodnotit své úspory za výhodnějších podmínek. Spořicí účet Spoření s bonusem se navyšuje úroková sazba až na procento ročně, a to až do hranice 1 milionu korun.

Střadatelé mladší osmnácti let získají roční sazbu až 1,4 % při splnění všech podmínek. Žádné poplatky a finanční hotovost k dispozici obratem – vyšší úroková sazba neplatí jenom pro stávající, ale zejména pak i nové klienty.

Čím vyšší zůstatek, tím zajímavější zhodnocení

Spoření s bonusem má odstupňovanou pevnou hranici – zůstatek do čtvrt milionu korun je klientům úročen půlprocentní úrokovou sazbou, ale při zůstatku mezi 250 a 500 tisíci korunami se úspory zhodnocují už o 0,75 % ročně. Pokud je zůstatek v rozmezí 500 tisíc a jednoho milionu korun, je pak úrok ještě vyšší – celé jedno procento, které pak platí pro celý zůstatek. Pokud vložená částka převýší jeden milion korun, je úročení 0,15 %. Až do nynějška měl tento produkt nejvyšší možný výnos 0,41 % ročně.

Pro děti je u Spoření s bonusem připravena základní sazba na jednom procentu až do čtvrtmilionového vkladu – pokud budou investovat tisíc korun měsíčně a zřídí si běžný účet, dostanou bonusovou sazbu 0,2 % za každou z položek, celkem tedy na ně čeká až 1,4 % zhodnocení. To vše až do osmnácti let věku a bez dalších podmínek – až donedávna přitom mohli mladí klienti získat nanejvýš 0,9 % ročního výnosu. Klienti Poštovní spořitelny mohou také sjednat jakýkoliv produkt v nabídce i na pobočce ČSOB.



Čtěte také

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně

marketing Každý pátý Čech nemá ušetřené peníze na nečekané vydání

marketing Wüstenrot prodloužil platnost výhodné nabídky týkající se spořicích účtů

marketing Každý měsíc možnost vložit nových až 300 000 Kč na 2 % p. a. na 6 měsíců

marketing Klienti RSTS mohou mít ke stavebnímu spoření až čtyři tisíce jako bonus

marketing Češi nedělají rozdíl mezi spořením a investováním, jak ukázal nejnovější průzkum

marketing Creditas opět zvýhodňuje své spořicí účty, úrok dosáhne až na 1,1 % ročně

marketing Wüstenrot zvýhodňuje od 20. srpna své termínované vklady