Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně

Od 22. července připravila Banka Creditas do své nabídky atraktivní novinku – spořicí účet s úročením až 2 % ročně pro část vkladu až do půl druhého milionu korun a 1,1 % pro jakýkoliv vyšší obnos. Účet nemá žádná další podmínky a pro český trh to znamená nejlepší aktuální nabídku. Platí nejen pro nové, ale i stávající klienty, založení je možné na pobočce, online nebo skrze aplikaci Richee.

Creditas přichází na trh stále s něčím novým

Zhodnocení úspor – přesně v tomto ohledu má Creditas připraveno mnoho produktů. Kromě spořicího účtu se sazbou dvou procent ročně je možné sjednat i spořicí vklad s tříměsíční výpovědní lhůtou a úrokem 2,5 %. Creditas nabídne zhodnocení i na běžném účtu, pro zůstatek do 300 tisíc korun dokonce až do výše 1,5 % – jakákoliv vyšší suma je pak úročena 0,5 % p. a. Termínovaný vklad je k dispozici samozřejmě také, úrok činí až 3,1 % ročně, možností je pak také několik investičních produktů.

Jde například o dluhopisy emitentů, kteří patří k důležitým tuzemským firmám a přinesou výrazně vyšší zhodnocení. Creditas vlastní licenci obchodníka s cennými papíry, jíž uděluje ČNB. Jednou z alternativ jsou dluhopisy emitentů ze skupiny UNICAPITAL, aktivní v energetice nebo zdravotnictví, případně dluhopisy developerské skupiny Redstone. Tříletá, pětiletá a sedmiletá splatnost, výnosy až 5,5 % ročně.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Každý pátý Čech nemá ušetřené peníze na nečekané vydání