Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně

Od 22. července připravila Banka Creditas do své nabídky atraktivní novinku – spořicí účet s úročením až 2 % ročně pro část vkladu až do půl druhého milionu korun a 1,1 % pro jakýkoliv vyšší obnos. Účet nemá žádná další podmínky a pro český trh to znamená nejlepší aktuální nabídku. Platí nejen pro nové, ale i stávající klienty, založení je možné na pobočce, online nebo skrze aplikaci Richee.

Creditas přichází na trh stále s něčím novým

Zhodnocení úspor – přesně v tomto ohledu má Creditas připraveno mnoho produktů. Kromě spořicího účtu se sazbou dvou procent ročně je možné sjednat i spořicí vklad s tříměsíční výpovědní lhůtou a úrokem 2,5 %. Creditas nabídne zhodnocení i na běžném účtu, pro zůstatek do 300 tisíc korun dokonce až do výše 1,5 % – jakákoliv vyšší suma je pak úročena 0,5 % p. a. Termínovaný vklad je k dispozici samozřejmě také, úrok činí až 3,1 % ročně, možností je pak také několik investičních produktů.

Jde například o dluhopisy emitentů, kteří patří k důležitým tuzemským firmám a přinesou výrazně vyšší zhodnocení. Creditas vlastní licenci obchodníka s cennými papíry, jíž uděluje ČNB. Jednou z alternativ jsou dluhopisy emitentů ze skupiny UNICAPITAL, aktivní v energetice nebo zdravotnictví, případně dluhopisy developerské skupiny Redstone. Tříletá, pětiletá a sedmiletá splatnost, výnosy až 5,5 % ročně.



Čtěte také

marketing Každý pátý Čech nemá ušetřené peníze na nečekané vydání

marketing Wüstenrot prodloužil platnost výhodné nabídky týkající se spořicích účtů

marketing Každý měsíc možnost vložit nových až 300 000 Kč na 2 % p. a. na 6 měsíců

marketing Klienti RSTS mohou mít ke stavebnímu spoření až čtyři tisíce jako bonus

marketing Češi nedělají rozdíl mezi spořením a investováním, jak ukázal nejnovější průzkum

marketing Creditas opět zvýhodňuje své spořicí účty, úrok dosáhne až na 1,1 % ročně

marketing Wüstenrot zvýhodňuje od 20. srpna své termínované vklady

marketing Češi si největší podíl finančních prostředků ukládají na spořicí účty