
Nová služba ČS Plus reaguje na požadavky a potřeby klientů, kteří preferují osobní přístup v čase a místě, jež si sami zvolí. Právě pro ně zavádí SSČS novou službu, s níž chce pokrývat do dvou let minimálně 80 % území České republiky. Klientům nabídne finanční i nefinanční produkty spojené s bydlením.
Služba staví na spolupráci s již 180 poradci, do roku 2018 by pod hlavičkou ČS Plus mělo působit až 400 poradců. Vedle finančních produktů nabídne komplexní služby spojené s bydlením.
„Naše služby chceme nabídnout široké populaci klientů, a to v místech, která jsou hůře dostupná a je malé či žádné pokrytí bank a pojišťoven. Proto cílíme na co největší pokrytí, aby naši poradci mohli být dostupní pro klienty, kteří preferují osobní přístup v čase a místě, jež si sami určí. ČS Plus doplní současnou distribuci produktů a služeb,“ říká Aleš Sedlák, člen představenstva Stavební spořitelny České spořitelny.