Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Raiffeisenbank získala od ČNB souhlas s převzetím retailového bankovnictví české Citibank

Česká národní banka udělila Raiffeisenbank souhlas s převzetím části Citibank poskytující v České republice služby fyzickým osobám. Transakci již dříve schválil rovněž Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. K vlastnímu převzetí retailového bankovnictví Citibank dojde ze strany Raiffeisenbank dne 29. února 2016.


„Velmi se těšíme na spolupráci s novými klienty a také přibližně čtyřmi sty novými profesionálními kolegy, kteří k nám přejdou ze Citi. Akvizice retailové části české Citibank je plně v souladu s naší ambicí být vedoucí bankou v oblasti kvalitní obsluhy movitých klientů v České republice,“ říká generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida.

„Usilovně pracujeme a děláme maximum pro to, aby se u nás klienti Citibank cítili dobře a jejich zkušenosti s Raiffeisenbank byly jen pozitivní. Můžeme jim garantovat minimálně stejnou kvalitu prémiových produktů a služeb, na kterou byli doposud zvyklí, a zároveň se mohou těšit i na nové produkty, jako jsou například hypotéky, brokerage nebo tzv. asset management,“ dodává Vladimír Kreidl, člen představenstva Raiffeisenbank zodpovědný za oblast retailového bankovnictví.

Raiffeisenbank působí na českém trhu již dvaadvacet let. Od banky se dvěma pobočkami a 39 zaměstnanci se v průběhu času rozvinula v pátou největší tuzemskou banku s aktivy převyšujícími 240 miliard korun.



Čtěte také

marketing mBank přináší další odměny, nový klient si přijde až na 1 200 Kč, doporučení může vynést až tři tisíce korun

marketing Jak jsou na tom banky s mladými klienty?

marketing Otisk prstu bez problémů, ale čip pod kůži už Češi nechtějí

marketing ČSOB a youtubeři pro bezpečný dětský online svět

marketing Klíčovým partnerem pro Národní divadlo bude po prázdninách Raiffeisenbank

marketing Česká pošta naváže úzkou spolupráci se skupinou ČSOB

marketing S Friends 24 se utrácí hlavně za potraviny a dárky, populární je i platba za společný drink

marketing FIO banka připravila nové hypoteční centrum