Rubriky


Náš tip

Ve spolupráci s
Nabízíme rychlé SMS půjčky pro každého.




Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Raiffeisenbank získala od ČNB souhlas s převzetím retailového bankovnictví české Citibank

rb_banner

Česká národní banka udělila Raiffeisenbank souhlas s převzetím části Citibank poskytující v České republice služby fyzickým osobám. Transakci již dříve schválil rovněž Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. K vlastnímu převzetí retailového bankovnictví Citibank dojde ze strany Raiffeisenbank dne 29. února 2016.


„Velmi se těšíme na spolupráci s novými klienty a také přibližně čtyřmi sty novými profesionálními kolegy, kteří k nám přejdou ze Citi. Akvizice retailové části české Citibank je plně v souladu s naší ambicí být vedoucí bankou v oblasti kvalitní obsluhy movitých klientů v České republice,“ říká generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida.

„Usilovně pracujeme a děláme maximum pro to, aby se u nás klienti Citibank cítili dobře a jejich zkušenosti s Raiffeisenbank byly jen pozitivní. Můžeme jim garantovat minimálně stejnou kvalitu prémiových produktů a služeb, na kterou byli doposud zvyklí, a zároveň se mohou těšit i na nové produkty, jako jsou například hypotéky, brokerage nebo tzv. asset management,“ dodává Vladimír Kreidl, člen představenstva Raiffeisenbank zodpovědný za oblast retailového bankovnictví.

Raiffeisenbank působí na českém trhu již dvaadvacet let. Od banky se dvěma pobočkami a 39 zaměstnanci se v průběhu času rozvinula v pátou největší tuzemskou banku s aktivy převyšujícími 240 miliard korun.



Share

Čtěte také

marketing S bankou v mobilu nejčastěji kontrolujeme účet a posíláme peníze

marketing Raiffeisen stavební spořitelna představuje Felixův plánovač bydlení

marketing Euromoney Awards for Excellence 2016: Česká spořitelna se stala nejlepší bankou

marketing Užívejte si v tandemu výhody bezplatného účtu s novinkou U konto Tandem od UniCredit Bank

marketing Většina dětí dostává za vysvědčení odměnu

marketing Mobilní aplikaci Smart klíč od ČSOB využívá již přes 20 000 klientů

marketing Od ledna do května 2016 zaznamenala Raiffeisenbank 15% meziroční nárůst nových prodejů v oblasti spotřebitelských úvěrů

marketing ČSOB otevřela pobočku se zónou Premium v OC Novodvorská Plaza