Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Trampolíny a pády – nové trendy dětských úrazů

Pojišťovna České spořitelny registruje zvýšený počet dětských úrazů na trampolínách a při pádech z koně. V četnosti se tyto úrazy řadí hned za pády z kola a na in-line bruslích. Žebříčku úrazů stále dominují řezné rány a podvrtnuté kotníky. Podle statistik z předchozích let září patří mezi měsíce s nejvyšším počtem úrazů. Pouze během prvních zářijových dnů počet úrazů mírně klesá. Na školáky totiž dohlíží jak rodiče, tak policisté.


„Za velkou část dětských úrazů mohou pády z kola a na in-line bruslích. Objevuje se také nový trend, přibývá zranění při skákání na trampolíně a úrazů při pádu z koně,“ říká Petr Kohoutek, ředitel úseku pojištění Pojišťovny České spořitelny. „Rodiče nejčastěji hlásí úrazy typu řezné rány, podvrtnutý kotník, pohmoždění nohy nebo ruky a zlomeniny prstů. Ve škole se děti nejčastěji zraní při míčových hrách, výjimečné nejsou ani pády z podtrhnuté židle.“

Na začátku loňského školního roku řešili likvidátoři Pojišťovny České spořitelny méně dětských úrazů než v předchozích letech. Letos pojišťovna čeká podobný trend. Nižšímu počtu úrazů napomáhají v prvních dnech školy hlídky Policie ČR u přechodů i zvýšená obezřetnost rodičů. Počet úrazů výrazně roste ve druhé polovině září.

„První týden v září poběží celorepublikový preventivní projekt ‚Zebra se za Tebe nerozhlédne‘. Zvýšíme dohled na rizikových přechodech pro chodce u základních škol,“ popisuje bezpečnostní opatření spojené se začátkem školního roku Ivana Nguyenová, tisková mluvčí Policejního prezidia České republiky.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP