Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

Poté, co došlo ke dvanáctiprocentnímu nárůstu zájmu o zahraniční cesty mezi léty 2016 a 2017, dá se směle tvrdit, že nastavený trend pokračuje i letos. Letiště Václava Havla odbavilo za prvních pět měsíců roku v průměru o deset procent více cestujících.
Jak ukazuje studie společnosti NMS pro ERV Evropskou pojišťovnu, do zahraničí dvakrát až třikrát ročně jede 41 % Čechů a dalších dvanáct procent míří do ciziny během roku čtyřikrát až pětkrát. Čtvrtina Čechů pak myslí na celoroční pojištění, které znamená úsporu času i peněz.

Dvě třetiny Čechů si užijí klasický pobytový zájezd

Hned 64 procent Čechů vyjede na pobytový zájezd, nejčastěji trvající týden až deset dnů, typicky do Chorvatska nebo Řecka, ale i exotičtějších destinací, mezi nimiž vládne třeba Egypt. Každý čtvrtý z cestovatelů si sjednává celoroční pojištění, které – jak uvádějí – přináší komfort v podobě usnadnění administrace, třetina respondentů řekla, že cestuje často a celoroční pojistka je finanční úlevou. Zájem klientů je asi o čtvrtinu vyšší než během loňského roku.

Čeští turisté si ale celoroční pojištění často zamění s ročním, které je určeno pro dlouhodobé pobyty v cizině. Celoroční pojištění znamená možnost neomezeného počtu výjezdů za hranice během roku, když každý může trvat až pětačtyřicet dnů. I díky tomu samozřejmě zájem o podobnou pojistku raketově stoupá.



Čtěte také

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho

marketing Pozor na výluky z pojištění u sportů, pojišťovna neřeší automaticky vše

marketing Cestujícím, kteří ztratili zavazadlo, náleží vysoké odškodné