
CREDITAS získala nejlepší známky v hodnocení „Cen produktů a služeb“ a „Klientského servisu“
Spořitelní družstvo CREDITAS získalo v prestižní anketě Zlatý Měšec 2012 nejlepší ocenění v hodnocení finančních institucí podle kritérií „Klientský servis“ a „Ceny produktů a služeb“. V hodnocení nabídky depozitních produktů obsadila záložna v konkurenci 38 bank a spořitelních družstev třetí příčku.
„Zejména ocenění v kategorii Klientský servis nás velmi těší, ale i zavazuje. Jedním z našich cílů je právě spokojenost našich klientů se servisem poboček, call centra, ale i našich Mobilních klientských pracovníků,“ říká k ocenění ředitel Záložny CREDITAS Daniel Skarpíšek.
V anketě Zlatý Měšec hlasují čtenáři serveru Měšec.cz, tedy klienti záložen a bank.
Úspěch záložny CREDITAS v anketě Zlatý Měšec 2012 potvrzuje nový trend: spořitelní družstva se na tuzemském peněžním trhu prosazují stále výrazněji a zejména svým přístupem ke klientům a cenovou politikou stále více konkurují tradičními bankovnímu sektoru.
Záložna CREDITAS loni zveřejnila záměr získat bankovní licenci. Nabízí všechny depozitní služby jako klasické banky včetně vedení účtu a vydávání bankovních karet. Úroková míra spořících produktů patří trvale k nevyšším na trhu a všechny vklady klientů do výše 100 000 euro jsou pojištěné podle zákona o bankách.