
Internetový chat je užitečný, alespoň tak to vnímá společnost Generali. Od roku 2015 se díky chatu na oficiálním webu této pojišťovny zodpovědělo přes čtyřicet tisíc různých dotazů.
I proto chystá Generali novinky, na nové platformě bude možné se propojit i s Facebook messengerem a dalšími chatovacími aplikacemi, mimo jiné například Viber. Na Facebooku má totiž Generali přes osmdesát tisíc příznivců.
Rychle, anonymně a jednoduše – i to jsou výhody chatu
Klienti oceňují nejen anonymitu dotazu, ale také rychlost vyřízení, vše je z pohodlí domova, není nutné chodit na pobočku nebo telefonovat. Během prvních devíti měsíců roku 2017 bylo odbaveno přes 22 tisíc dotazů prostřednictvím online chatu. Tým sedmnácti operátorů, kteří vyřídí průměrný dotaz do devíti minut. Nadpoloviční většina dotazů se týká povinného ručení nebo cestovního a životního pojištění, zbytek se věnuje konkrétním pojistným smlouvám. Nabízí se také možnost si celý rozhovor nechat poslat v textové formě na email k pozdějšímu využití.
Množí se i kuriozity, které s sebou anonymní online chat přináší. Operátorka již dostala nabídku na rande nebo byla požádána touto formou o ruku. Lidé někdy žádají i o pomoc s domácími úkoly svých dětí, jindy zase nejdou daleko pro hrubší slova. Operátory ale nic nezaskočí, Klientské centrum je plně profesionální.