Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Jak jsou na tom banky s mladými klienty?

Podle nedávného výzkumu společnosti GfK nemá čtvrtina studujících ve věku od patnácti do pětadvaceti let sjednán osobní účet (ani jakýkoliv jiný produkt) v některé z českých bank. Studenti z této věkové kategorie nemají nakročeno ani ke sjednání různých finančních produktů, nechtějí se zbytečně zadlužit a potřebné věci pořizují z uspořených financí.

Pozitivnější vztah k bankám přichází až později, u některých je to i se začátkem vysokoškolského studia.

Výběr banky hodně ovlivňují i rodiče

Není vůbec neobvyklé, že na výběru konkrétní banky se podílí i jeden z rodičů, podle studie GfK Studenti a banky je to zejména matka. Asi třetina studentů starších dvaceti let uvedla, že si banku vybrala zcela sama. Tito studenti již obvykle nebydlí s rodiči a měsíčně mají k dispozici více finančních prostředků než jejich vrstevníci, účet v bance je proto logickým krokem.



Čtěte také

marketing Wüstenrot vylepšuje úrokovou sazbu na spořicím účtu s garancí až do konce příštího roku

marketing Běžný účet od CREDITAS úročí 1,5 % a základní služby nabízí zdarma

marketing Fio banka zavádí pásmové úročení a zvyšuje úrokové sazby

marketing Multibankovní aplikace Richee je tu pro všechny, připravila i svůj účet a kartu

marketing UniCredit Bank připravila zajímavou nabídku pro nováčky s U kontem a U kontem BUSINESS

marketing Fio banka se rozhodla navýšit úrokové sazby

marketing Běžný účet Tom, to je nová nabídka z dílny MONETA Money Bank

marketing Equa bank zvýhodňuje svůj spořicí účet, nyní je úrok na hranici 1 % p. a.