Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Jak jsou na tom banky s mladými klienty?

Podle nedávného výzkumu společnosti GfK nemá čtvrtina studujících ve věku od patnácti do pětadvaceti let sjednán osobní účet (ani jakýkoliv jiný produkt) v některé z českých bank. Studenti z této věkové kategorie nemají nakročeno ani ke sjednání různých finančních produktů, nechtějí se zbytečně zadlužit a potřebné věci pořizují z uspořených financí.

Pozitivnější vztah k bankám přichází až později, u některých je to i se začátkem vysokoškolského studia.

Výběr banky hodně ovlivňují i rodiče

Není vůbec neobvyklé, že na výběru konkrétní banky se podílí i jeden z rodičů, podle studie GfK Studenti a banky je to zejména matka. Asi třetina studentů starších dvaceti let uvedla, že si banku vybrala zcela sama. Tito studenti již obvykle nebydlí s rodiči a měsíčně mají k dispozici více finančních prostředků než jejich vrstevníci, účet v bance je proto logickým krokem.



Čtěte také

marketing Osobní asistent od ČSOB zařídí skvělou dovolenou nebo získá autogram sportovní hvězdy

marketing Visa přináší novinku, skrze kterou se bude v Evropě platit v reálném čase

marketing mBank přináší další odměny, nový klient si přijde až na 1 200 Kč, doporučení může vynést až tři tisíce korun

marketing Otisk prstu bez problémů, ale čip pod kůži už Češi nechtějí

marketing ČSOB a youtubeři pro bezpečný dětský online svět

marketing Klíčovým partnerem pro Národní divadlo bude po prázdninách Raiffeisenbank

marketing Česká pošta naváže úzkou spolupráci se skupinou ČSOB

marketing S Friends 24 se utrácí hlavně za potraviny a dárky, populární je i platba za společný drink