Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Jak jsou na tom banky s mladými klienty?

Podle nedávného výzkumu společnosti GfK nemá čtvrtina studujících ve věku od patnácti do pětadvaceti let sjednán osobní účet (ani jakýkoliv jiný produkt) v některé z českých bank. Studenti z této věkové kategorie nemají nakročeno ani ke sjednání různých finančních produktů, nechtějí se zbytečně zadlužit a potřebné věci pořizují z uspořených financí.

Pozitivnější vztah k bankám přichází až později, u některých je to i se začátkem vysokoškolského studia.

Výběr banky hodně ovlivňují i rodiče

Není vůbec neobvyklé, že na výběru konkrétní banky se podílí i jeden z rodičů, podle studie GfK Studenti a banky je to zejména matka. Asi třetina studentů starších dvaceti let uvedla, že si banku vybrala zcela sama. Tito studenti již obvykle nebydlí s rodiči a měsíčně mají k dispozici více finančních prostředků než jejich vrstevníci, účet v bance je proto logickým krokem.



Čtěte také

marketing Česká spořitelna připravila pro své klienty internetové a mobilní bankovnictví George

marketing Výhody bezplatné jízdy do čtvrt hodiny od Hello bank! jsou mezi rekolisty hodně ceněné

marketing Dětský účet u mBank nabízí výhody dokonce i pro rodiče

marketing Internetové bankovnictví Creditas nabízí správu účtu další banky, tentokrát jde o Air Bank

marketing Jaká rizika s sebou nese otevírání bankovního trhu?

marketing Jarní kampaň MONETA Money Bank přináší nabídku pro živnostníky a malé firmy

marketing Každý pátý Čech by rád využil placení chytrými hodinkami a náramky

marketing ČSOB Private Banking byl opět zvolen nejlepším produktem v oblasti českého privátního bankovnictví