Rubriky


Náš tip

Ve spolupráci s
Nabízíme rychlé SMS půjčky pro každého.
Rychlá nebankovní půjčka
Neočekávaná událost? Půjčíme vám až 3000 Kč online a rychle.




Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Novinky ve smartbankingu ČSOB a Ery

csob

Pro 150 000 aktivních uživatelů ČSOB a Era smartbankingu banka od poloviny února připravila zajímavé novinky v této aplikaci. Klienti budou moci obsluhovat trvalé příkazy, či vytvářet vzory tuzemských plateb. Došlo také ke zvýšení bezpečnostních opatření proti možným internetovým útokům.

Pokud již má klient smartbanking nainstalovaný, pak po zveřejnění nové verze dojde k automatické výzvě k aktualizaci. Aplikaci je možné stahovat přes oficiální on-line obchody (Apple AppStore, Google Play, Windows Store).

„Ještě v roce 2012 využívali naši klienti mobilní aplikace převážně ke kontrole zůstatku na účtu a v menší míře pak k aktivním transakcím. Chování klientů se však v průběhu posledních měsíců výrazně změnilo a mobil používají ke stejným transakcím, jež dříve ovládali přes internet,“ ujasňuje chování klientů Milan Dolanský, manažer útvaru Digitální produkty a služby ČSOB a Ery. „I z tohoto důvodu se snažíme aplikaci neustále vylepšovat a zavádět funkce, o které mají klienti zájem, k těm posledním patří možnost vytváření vzorů tuzemských platebních příkazů pro opakované platby, či tvorba i rušení trvalých příkazů,“ doplňuje Milan Dolanský.

Počet aktivních uživatelů i počet zadaných plateb včetně objemu peněz prostřednictvím smartbankingu neustále roste, ročně jsou to desítky procent. Klienti smartbankingu tvoří cca pětinu všech uživatelů internetového bankovnictví. V loňském roce došlo k meziročnímu nárůstu aktivních uživatelů smartbankingu přibližně o čtvrtinu. Počet zadaných transakcí vzrostl v roce 2015 v porovnání s rokem 2014 dokonce o 40 %. Aplikaci ČSOB a Era smartbanking si od doby spuštění, což bylo v lednu 2012, stáhlo přibližně půl milionu klientů.

„Na základě neustálého zkvalitňování této aplikace a přidávání nových funkcí a také díky narůstající oblibě používání mobilních zařízení předpokládáme, že počet nových uživatelů bude stále narůstat. Primárně se bude jednat o uživatele, kteří v současné době stále využívají internetové bankovnictví jako primární kanál pro obsluhu osobních financí,“ uzavírá Milan Dolanský.



Share

Čtěte také

marketing Otevírací doba poboček České spořitelny a lhůty platebního styku na konci roku 2016

marketing MONETA Money Bank rozšiřuje nabídku podílových fondů

marketing MONETA Money Bank byla zařazena do českého indexu MSCI

marketing Česká spořitelna otevřela na Hlavním nádraží v Praze pobočku podle nového konceptu

marketing Erste Corporate Banking je partnerem Týdne podnikání v Česku

marketing Air Bank vylepšila svoji službu Šanon

marketing ČSOB nabízí klientům platební řešení pro EET

marketing ČSOB je počtvrté nejlepší privátní bankou v České republice