První český portál kolektivního nakupování specializovaný na víkendové pobyty a zážitky – www.slevoteka.cz – začal nabízet své první slevy. Počet portálů kolektivního nakupování neustále roste a zvyšuje se i počet fanoušků těchto portálů na Facebooku. Kolektivní nakupování však naráží na problém neadresnosti slev. Uživatelé jsou zahlceni nabídkami, o kterých by nikdy neuvažovali.
Proto začínají vznikat specializované portály kolektivního nakupování. Slevotéka bude nabízet víkendové pobyty z celé České republiky a zážitky z velkých měst – Prahy a Brna. „Pokud se u nás zákazník přihlásí k odběru novinek, může si být jistý, že nebude dostávat nic jiného než víkendové pobyty a zážitky. Tedy žádné liposukce a hubnoucí pásy,“ vysvětluje hlavní podstatu specializovaných portálů Karel Pospíšilík, jeden ze zakladatelů společnosti Slevoteka.cz s.r.o.
Společnost bude uvádět každý týden dva víkendové pobyty a jeden až dva zážitky v každém městě. Všechny víkendové pobyty a zážitky se budou nabízet s výraznou slevou typickou pro portály kolektivního nakupování, tedy 30 až 90 %.
„V prvních týdnech se uživatelé mohou těšit na pobyt v Kutné Hoře v hotelu Opat se slevou 51 % nebo na kurz sebeobrany se slevou 90 %“, uvedl druhý ze zakladatelů Lukáš Przybylski.
Pokud nechcete propásnout tyto a další slevy, můžete se registrovat k odebírání newsletterů na www.slevoteka.cz nebo se stát fanouškem na www.facebook.com/Slevoteka.
– red –