
Tradiční součástí pojištění se v poslední dekádě staly asistenční služby. Odtah nepojízdného vozu je už standardem, podobné řešení se nabízí například i cyklistům. Klienti Allianz ale využívají i asistenční služby, které se pojí třeba s pojištěním bytových jednotek a rodinných domů. Například zabouchnutí klíčů je vyřešené obratem, řada lidí ale ocení i pomoc odborníků v oblasti výpočetní techniky.
Asistenční služba vyjde klienta na dvě stě korun ročně
V rámci dvousetkorunového pojistného, za asistenční služby v sektoru výpočetní techniky, jsou k dispozici dva zásahy ročně, každý v maximální hodnotě čtyři tisíce korun. Může jít o obnovu ztracených dat nebo zapomenuté heslo, případně odvirování stolního PC nebo notebooku. Podpora je k dispozici nonstop, poradit je možné i na dálku – není nutná návštěva specialisty u klienta doma ani cesta do PC servisu.
Klienti velmi často řeší problém s napadením počítače virem poté, co otevřeli emailovou přílohu. Není to však vždy a někdy je řešení skutečně prozaické. Klienti například postrádali důležité soubory, aby pak při rozhovoru s IT specialistou zjistili, že je mají umístěné přímo na ploše, nicméně v koši.