Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Asistenční služba Allianz si poradí i s možnými kybernetickými riziky

Tradiční součástí pojištění se v poslední dekádě staly asistenční služby. Odtah nepojízdného vozu je už standardem, podobné řešení se nabízí například i cyklistům. Klienti Allianz ale využívají i asistenční služby, které se pojí třeba s pojištěním bytových jednotek a rodinných domů. Například zabouchnutí klíčů je vyřešené obratem, řada lidí ale ocení i pomoc odborníků v oblasti výpočetní techniky.

Asistenční služba vyjde klienta na dvě stě korun ročně

V rámci dvousetkorunového pojistného, za asistenční služby v sektoru výpočetní techniky, jsou k dispozici dva zásahy ročně, každý v maximální hodnotě čtyři tisíce korun. Může jít o obnovu ztracených dat nebo zapomenuté heslo, případně odvirování stolního PC nebo notebooku. Podpora je k dispozici nonstop, poradit je možné i na dálku – není nutná návštěva specialisty u klienta doma ani cesta do PC servisu.

Klienti velmi často řeší problém s napadením počítače virem poté, co otevřeli emailovou přílohu. Není to však vždy a někdy je řešení skutečně prozaické. Klienti například postrádali důležité soubory, aby pak při rozhovoru s IT specialistou zjistili, že je mají umístěné přímo na ploše, nicméně v koši.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP