Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Češi letos na slevových portálech utratili rekordních 180 milionů za dovolené

Rok 2012 pro český trh znamenal výrazný zvrat u prodejů zájezdů a dovolených a potvrdil, že stále více Čechů jde cíleně po nákupu na poslední chvíli za tu nejnižší možnou cenu. Na slevových portálech Češi totiž za dovolené utratili rekordních 180 milionů Kč.

Sezóna dovolených pomalu končí a slevový agregátor Slevín.cz už teď zaznamenal rekordní nárůst prodejů dovolených se slevou. Nejvíce se prodávaly tuzemské zájezdy, následovaly pobyty na Slovensku a týdenní pobyty v zahraničí. Slevín spolu s platební bránou PayLo po dobu hlavní sezóny evidoval 143 portálů (tedy 96 % trhu).

Vůbec nejoblíbenějším zájezdem se stal pobyt na 3 – 5 dnů v Českosaském Švýcarsku, který se prodal 1430krát se slevou 43 %. Češi tak v této destinaci ušetřili dohromady 1,6 mil. korun, přičemž cena jednoho voucheru byla 1 530 Kč. Nejfrekventovanějším zahraničním zájezdem byla dvoutýdenní dovolená na Kanárských ostrovech pro dva se slevou 50 %. Od začátku sezóny, tedy od 1. května, se na slevových portálech celkem utratilo 550 mil. Kč, z čehož 28,5 % – tedy bezmála 160 mil. Kč – znamenají zájezdy v ČR a SK, 6,5 % (36 mil. Kč) v zahraničí. Největší slevu zaznamenala nabídka osmidenní dovolená letecky do Bulharska pro jednu osobu se slevou 82 %, nejdražší zájezd byl zase (i přes velikou slevu 40 %) za 65 786 Kč na ostrov Mauritius. Celkově se na slevových portálech prodalo 78 827 zájezdů, z toho 52 538 v ČR a SK a 26 289 v zahraničí.

Nakupující rovněž čím dál více důvěřují prodejům dovolených přes slevové portály – mají záruku trojího jištění. Záruku poskytuje cestovní kancelář, resp. koncový poskytovatel, slevový portál, který nabídku zprostředkovává, a zároveň agregátor Slevín.cz spolupracuje pouze s ověřenými partnery. Na slevových portálech jsou veškeré zájezdy, poskytované cestovními agenturami, rovněž pojištěny – jako by je zákazník kupoval napřímo v CK. Důvěra ve slevové portály se projevuje především změnou chování nakupujících a také konverzí prokliků u jednotlivých nabídek. Důvěra se totiž oproti loňsku výrazně zvýšila.

„V době hlavní sezóny dovolených se na slevových portálech prodaly nabídky v hodnotě 0,5 miliardy korun, z čehož dovolené tvořily 36 %, tedy vouchery za 180 milionů Kč. To je oproti loňsku výrazný nárůst v této kategorii,“ uvedl Michal Menšík, jednatel slevového agregátoru Slevín.cz. Slevový agregátor Slevín.cz na začátku sezóny výrazně investoval do sekce Dovolená a zájezdy a investice se vyplatila extrémním zájmem uživatelů. „Při spuštění nově upravené sekce spolu s launchem kampaně byl dokonce zájem uživatelů tak veliký, že jsme měli téměř přetížené servery,“ s úsměvem dodává Michal Menšík. Návštěvnost stránek v sekci dovolená se v době největšího zájmu uživatelů ztrojnásobila a takto vydržela bezmála pět týdnů.



Čtěte také

marketing Sleva na paliva u OMV až do konce února: Členové věrnostního klubu mají každý litr paliva levnější až o 3 Kč

marketing Léto nemusí být drahé

marketing Při založení U konta od UniCredit Bank je možné získat bonus, tisícikoruna na nákup v Albertu

marketing Nový produkt společnosti E.ON Komplet plyn přináší výhodnější ceníky, ale také pravidelnou revizi plynového kotle

marketing Zákazníci E.ON mohou ušetřit až 19 % z ceny elektřiny i plynu

marketing Jak na Vánoce poradí Albert

marketing Aktuální ceny na trzích říkají „topte uhlím či zemním plynem“ vyplatí se to ale z dlouhodobého hlediska?

marketing SAZKAmobil uvádí zvýhodněnou Letní SIM kartu za 75 Kč