Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Ježíšek utratí v lékárnách stejně jako loni: jeden až dva tisíce korun

Dárky v lékárně nakupují nejčastěji lidé ve věku třiceti až devětatřiceti let (34 %), nejčastějším obdarovaným bývají rodiče (39 %). Online nakupování v lékárnách je výsadou obyvatel hlavního města (55 %) a zákazníků v menších, než krajských městech (22 %).

Vyplývá to z internetového průzkumu, který mezi svými zákazníky v říjnu uskutečnila online lékárna DocSimon.cz. „Dvaasedmdesát procent zákazníků plánuje v lékárně pořídit také dárky pod stromeček,“ říká doktor Jan Bureš, šéf lékárny.

Nejčastěji lidé za vánoční dárky utratí v lékárnách mezi pěti stovkami až tisícikorunou (28 %), jen o dvě procenta menší je podíl těch, kteří utratí až dva tisíce korun. „Do pěti set korun nakoupí dvanáct procent lidí a dalších sedm procent jich plánuje utratit až čtyři tisíce korun,“ prozrazuje šéflékárník.

Šestašedesát procent účastníků průzkumu uvádí, že „letos utratí zhruba stejně jako loni“. Jen pět procent zákazníků letos za dárky v lékárně utratí výrazně nižší částku.

Ježíšek u lékárníka nakupuje ve čtyřech z deseti případů pro rodiče, shodně po jedenácti procentech darujeme léčiva svým dětem, partnerům nebo sami sobě. Dárky pro prarodiče nakupuje jen šest procent zákazníků.
Asi nepřekvapí, že v online lékárnách častěji nakupují ženy (82 %) a lidé z hlavního města (55 %). V krajských městech žije jen dvanáct procent respondentů, zatímco v menších městech dvaadvacet procent. Jedenáct procent nakupujících žije na vesnicích.



Čtěte také

marketing Sleva na paliva u OMV až do konce února: Členové věrnostního klubu mají každý litr paliva levnější až o 3 Kč

marketing Léto nemusí být drahé

marketing Při založení U konta od UniCredit Bank je možné získat bonus, tisícikoruna na nákup v Albertu

marketing Nový produkt společnosti E.ON Komplet plyn přináší výhodnější ceníky, ale také pravidelnou revizi plynového kotle

marketing Zákazníci E.ON mohou ušetřit až 19 % z ceny elektřiny i plynu

marketing Jak na Vánoce poradí Albert

marketing Aktuální ceny na trzích říkají „topte uhlím či zemním plynem“ vyplatí se to ale z dlouhodobého hlediska?

marketing SAZKAmobil uvádí zvýhodněnou Letní SIM kartu za 75 Kč