
Citibank společně s MALL.CZ spustila marketingovou kampaň na podporu kreditní karty Citi MALL.CZ. V komunikaci, která potrvá od 26. května do 30. června 2014, využívá Citibank v integrované kampani online i offline média.
„V kampani komunikujeme hlavní benefity kreditní karty Citi MALL.CZ. Tím klíčovým je získání 2 000 Kč na nákup na MALL.CZ, dále mají držitelé této kreditní karty možnost rozložení nákupu na MALL.CZ do splátek bez navýšení a zároveň získají za každou transakci touto kreditní kartou 2 % z hodnoty každého uskutečněného nákupu kdekoli i mimo MALL.CZ, a to ve formě Citi Life Prémií a až do výše 1 000 Kč měsíčně,“ popisuje výhody karty Jan Horák, manažer online prodeje a marketingu Citibank.
Kreditní karta Citi MALL.CZ
Kreditní karta Citi MALL.CZ je automaticky vydávána s bezkontaktní technologií a aktivovanou službou 3D Secure, která umožňuje bezpečnější platby na internetu prostřednictvím speciálního jednorázového kódu zaslaného na mobilní telefon držitele kreditní karty. Klienti ke kreditní kartě získají zdarma také bezkontaktní platební nálepku, kterou mohou umístit například na mobilní telefon, a platit tak bez zadání PIN kódu za nákupy do 500 Kč.
Držitelé kreditní karty Citi MALL.CZ, stejně jako držitelé všech ostatních Citi kreditních karet, mohou navíc využívat až 25% slev u partnerů programu Citi Club po celé České republice. Během své pětileté existence navýšil program počet svých partnerů na současných více než 400 a držitelům Citi kreditních karet ušetřil již více než 44 miliónů Kč. Slevy lze získat u prodejců a poskytovatelů služeb v oblasti maloobchodu, gastronomie či cestování po celé České republice na více než 1 200 místech.