Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Do programu ČSOB Premium se zapojilo na třicet tisíc klientů

Od spuštění programu ČSOB Premium už uplynul prakticky celý rok, aktivně jej využívá na třicet tisíc lidí. Desetinu z nich dokonce služba zaujala tak, aby se z nich stali noví klienti této banky. Z portfolia služeb Premium se nejčastěji zájemci ptají na možnosti investování, pojištění a prémiové karty.

Mimořádnou pozornost přinesla služba Osobní asistent a po delší dobu se těší zájmu i Premium bankéři.

Podmínkou je měsíční příjem nad 50 tisíc korun

ČSOB Premium je zcela zdarma, podmínkou je jen, aby její uživatel měl měsíční příjem vyšší než 50 tisíc korun, úspory nejméně půl druhého milionu či hypotéku v minimální výši tří milionů korun. V tuto chvíli je možné program sjednat na více než 200 pobočkách po celé ČR. „Zájem o tuto službu potvrzuje, že osobní přístup je pro klienty stále velmi důležitý. Zpětná vazba, kterou jsme doposud získali od více než pěti tisíc klientů, nám ukazuje, že jsme se vydali správným směrem,“ dodal Miroslav Zetek, výkonný manažer Řízení segmentu ČSOB Premium.

Široká nabídka pojištění – která zahrnuje například storno zájezdu nebo internetová rizika, stejně jako pojištění na cesty – je velmi oblíbenou součástí balíčku ČSOB Premium. Popularitu mají také investice, čtvrtina klientů vkládá volné prostředky do speciálních prémiových fondů v průměrné výši 350 tisíc korun, přes tisíc lidí také využívá služby Investičního kompasu. Ten propracuje analýzu klientových investic a poradí v ohledu optimalizace. Takzvaný Premium bankéř, to je služba, která je dostupná klientům nejen po telefonu, ale také osobně na pobočce.

Zajímavou součástí nabídky Premium jsou i prémiové karty. Výběr zdarma z jakéhokoliv bankomatu včetně těch zahraničních, s kreditními kartami Master Card World Elite je možný vstup do letištních salonků po celém světě. ČSOB plánuje službu Premium dále rozšiřovat, cílem je sedmdesát tisíc stálých klientů. Rodinné nebo sportovní akce, ale i zajímavé tipy, kam investovat volné prostředky. Virtuálního bankéře je tak možné využít i přes videohovor, nikoliv jen telefonicky. A kdy byla služba Premium spuštěna? Konkrétně se tak stalo 1. července 2016.



Čtěte také

marketing Zásnubní prsten jako skvělá investice

marketing FIO banka zaučuje nováčky v obchodování na burze

marketing Klienti ČSOB mají k dispozici nový atraktivní fond

marketing Prodal se investiční šperk v hodnotě dvanácti milionů korun, jde o diamantový prsten

marketing ČSOB představuje v březnu jedno investiční životní pojištění a dva nové fondy

marketing Katolický fond plánuje další podfond, jeho předmětem budou nemovitosti

marketing ČSOB získala významné ocenění. Na domácí půdě zvítězily její podílové fondy

marketing ČSOB nabízí Private Banking a nejmajetnějším Wealth Office